Οι Ηπειρώτες «ααγκαλιάζουν» τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

rali 15

rali 15

Την… «δίψα» τους για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έδειξαν για μια ακόμη φορά στο πανελλήνιο οι Ηπειρώτες φίλοι του αυτοκινήτου, καθώς κυριολεκτικά περισσότεροι από 5.000 θεατές βρέθηκαν το πρωί της Κυριακής στα βουνά της Δωδώνης για να απολαύσουν από κοντά το 8ο Rally Sprint Δωδώνης.

Με μεγάλο χορηγό του αγώνα το Auto Test Ι. ΚΤΕΟ στη Βουνοπλαγιά και με την αμέριστη βοήθεια δεκάδων άλλων χορηγών και της Περιφέρειας Ηπείρου, του δήμου Ιωαννιτών και του δήμου Δωδώνης, η ΕΛΕΤΑ Ιωαννίνων κατάφερε και διοργάνωσε έναν πραγματικά εξαιρετικό αγώνα με πλούσιο θέαμα, έχοντας και τη στήριξη του ξενοδοχείου Grand Serai που φιλοξένησε τους αγωνιζόμενους που έφτασαν από όλη την Ελλάδα, αλλά και της Ένωσης Ξενοδόχων.

Το… «πάρτι» για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είχε ξεκινήσει από το μεσημέρι του Σαββάτου, όπου στο πρατήριο ΕΛΙΝ στη Δομπόλη διεξήχθη ο Τεχνικός Έλεγχος των οχημάτων.

Στις 9 το βράδυ του Σαββάτου οι Γιαννιώτες, αλλά και επισκέπτες από όλη την χώρα, πήραν μια πρώτη… γεύση για το τι θα ακολουθούσε την Κυριακή.

Στην Κεντρική Πλατεία της πόλης, η ΕΛΕΤΑ έκανε την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα με περισσότερους από 1000 φίλους του αυτοκινήτου και όχι μόνο να «κλείνουν» την Πλατεία.

Την εκκίνηση του αγώνα στα αυτοκίνητα έδωσαν μεταξύ άλλων, ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο υπεύθυνος Αθλητισμού του δήμου Ιωαννιτών Βασίλης Καλούδης, ο πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Ιωαννίνων Αλέξης Γοργόλης, η Αντιδήμαρχος Δωδώνης Μυρτώ Δημακοπούλου, ο εκπρόσωπος του μεγάλου χορηγού AutoTest Ι.ΚΤΕΟ Σωτήρης Μουζάρας και ο Πρόεδρος της ΕΛΕΤΑ Χρήστος Σαρηγιαννίδης.

Ο αγώνας

Το πρωί της Κυριακής χιλιάδες φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού βρέθηκαν από πολύ νωρίς σε κάθε σημείο της ειδικής διαδρομής των 13.10 χλμ. στα βουνά του δήμου Δωδώνης.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα, ασταμάτητοι οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (γιος και πατέρας) ήταν ταχύτεροι και στα τρία σκέλη του Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης, επικρατώντας με άνεση.

Το Πατρινό πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII έδειξε να συνηθίζει από νωρίς το νέο του …γραφείο, καθώς από το πρώτο πέρασμα τέθηκε επικεφαλής. Με αυτή τους την επιτυχία, οι Καρπάνοι βρίσκονται αγκαλιά με άλλον έναν τίτλο στο Κύπελλο Ασφάλτου.

Οι Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer Evo VI) δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.

Το πλήρωμα του λευκού Mitsubishi Lancer Evo VI έχασε έδαφος στη μάχη του τίτλου και πλέον θα «παίξει το τελευταίο του χαρτί» στο Ράλλυ Παλάδιο που ρίχνει την αυλαία στο θεσμό. Άλλο ένα βάθρο φέτος για τους «Nikon»- Μιχάλη Καμακάρη (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι ολοκλήρωσαν τρίτοι.

Τέταρτοι και συνάμα πρώτοι στην F2 και πρώτο Γιαννιώτικο πλήρωμα, τερμάτισαν οιΒαγγέλης Μπλάτζος – Αριστοτέλης Κωστανάσιος με Peugeot 106 S16.

Ο τοπικός οδηγός ήταν ταχύτατος και στα τρία σκέλη του αγώνα και καθάρισε από νωρίς την υπόθεση-νίκη.

Πίσω τους, τερμάτισαν οι Σταφυλοπάτης-Τσιούκας με Opel Astra OPC, στην τρίτη εμφάνιση του οδηγού στη Δωδώνη. Στόχος επετεύχθη για τους Κουμποτή-Μαυροματίδη (Peugeot 106 S16), οι οποίοι ταξίδεψαν ως τα Γιάννενα με σκοπό να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη της F2. Το Θεσσαλονικιό πλήρωμα ολοκλήρωσε στην έκτη θέση γενικής και δεύτερο στην F2.

Μάχη είχαμε για την τρίτη θέση στην κατηγορία των δικίνητων. Οι Περάκης-Κουρουγκιαούρης δυσκολεύτηκαν αρχικά να βρουν ρυθμό, σε έναν άγνωστο για τουςίδιους αγώνα, ωστόσο στη συνέχεια αντεπιτέθηκαν και ήταν αυτοί που ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου, επικρατώντας των τοπικών Τασούλα-Μπαζιαλέκου με το Peugeot 106 S16.

Προβληματικός ήταν ο αγώνας για τους νικητές το 2013, Γορίτσα-Τσίνο, οι οποίοι τελικά τερμάτισαν στην ένατη θέση γενικής. Αρχικά μια λάθος επιλογή ελαστικών και στη συνέχεια μια σπασμένη ζάντα δεν επέτρεψαν στο πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo X να παλέψει για μια θέση στο βάθρο.

Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι Χατζηκωνσταντίνου-Ματαλιωτάκης, με Renault Clio Ragnotti, οι οποίοι παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην πέμπτη θέση της F2.Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Ιερεμία-Κοντού από πρόβλημα στον κινητήρα του Renault Clio, Φ.Τζαφλίδη-Α.Τζαφλίδη (Peugeot 106 S16) από μηχανική βλάβη, Πυκνάδα-Κλεισιάρη (Volkswagen Golf) από κιβώτιο, Μαργαρώνη-Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo VTS) από ημιαξόνιο, Καμποσιώρα-Βελέντζα(Citroen C2) από κινητήρα, Ζάρρα-Λαζάρου (MG ZR 105) από κινητήρα, Καραμπίνα-Λίγκα (Ford Escort MKII) από μηχανική βλάβη και Λυκάκη-Καμπούροβα από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Toyota Starlet.Εν κατακλείδι το 8ο Rally Sprint Δωδώνης πέρασε στην ιστορία ως ένας επιτυχημένος αγώνας.

Τα μέλη της ΕΛΕΤΑ έχουν μεγαλεπήβολα σχέδια για τη νέα χρονιά, ενώ ευχή όλων είναι το 2016 να πραγματοποιηθεί ένας εξίσου επιτυχημένος αγώνας.

Η ΕΛΕΤΑ ευχαριστεί θερμά τον μεγάλο χορηγό του αγώνα AutoTest Ι.ΚΤΕΟ, την Περιφέρεια Ηπείρου και τον Περιφερειάρχη Αλέξανδρο Καχριμάνη, το δήμο Ιωαννιτών και τον υπεύθυνο Αθλητισμού Βασίλη Καλούδη, το δήμο Δωδώνης και την Αντιδήμαρχο Μυρτώ Δημακοπούλου, καθώς και το Πνευματικό Κέντρο του δήμου και την Βάσω Μέγα για την κοινή προσπάθεια με την ΕΛΕΤΑ για την προώθηση της διεκδίκησης της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας.Επίσης η ΕΛΕΤΑ ευχαριστεί θερμά όλα τα Μέσα Ενημέρωσης των Ιωαννίνων και τους δημοσιογράφους και εικονολήπτες, που συνέβαλαν σημαντικά στην προβολή του αγώνα, καθώς και τους δεκάδες φωτογράφους που έσπευσαν από κάθε γωνιά της Ελλάδος για να «αποθανατίσουν» στιγμές του Rally.

Οι νικητές των επιμέρους κλάσεων:
Α8: Νίκος Καρπάνος/Δημήτρης Καρπάνος – Mitsubishi Lancer Evo VIII
A7: Ανδρέας Περάκης/Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης – Peugeot 206 Kit Car
A6: Ευάγγελος Μπλάτζος/Αριστοτέλης Κωστανάσιος – Peugeot 106 S16
A5: Νικόλαος Μπόμπης/Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος – MG ZR 105 (Δεν προσμέτρησε)N4: “Nikon”/Μιχάλης Καμακάρης – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)
N2: Κωνσταντίνος Τασούλας/Γιώργος Μπαζιαλέκος – Peugeot 106 S16
EE12: Ευθύμιος Μπουρνάς/Ευάγγελος Βαρτζιώτης – Lancia Delta Integrale (Δεν προσμέτρησε)EE11: Αχιλλέας Βέργος/Γιώργος Λίγκας – Opel Manta
EE10: Θανάσης Ζήσης/Αποστόλης Σπύρου – Toyota Corolla KE30

EE9: Κωνσταντίνος Κωσταγιάννης/Κοσμάς Παπαδιαμάντης – Zastava Yugo (Δεν προσμέτρησε).

{jathumbnail off}

Οι Ηπειρώτες «ααγκαλιάζουν» τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

rali 15

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ