Απλά… τραγικό…

provoli preveza2

provoli preveza2

Πριν μερικές ώρες δόθηκε στη δημοσιότητα το brand name και tagline (σε απλά ελληνικά το όνομα-ταυτότητα και το βασικό μήνυμα) με το οποίο επιδιώκει να κατακτήσει τις τουριστικές αγορές, εγχώριες και διεθνείς ο Δήμος Πρέβεζας…

Είναι μία ακόμη προσπάθεια από φορέα της Ηπείρου, που έρχεται να αποδείξει ότι ο τουρισμός και η τουριστική προβολή είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και δεν μπορεί να γίνεται ούτε ερασιτεχνικά αλλά ούτε με όρους της δεκαετίας του 60…

Η ταυτότητα της Πρέβεζας είναι το σήμα που απεικονίζεται στο μπλουζάκι και στις αφίσες που ήδη έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία της πόλης…

provoli preveza1

Ότι έχουμε το πετάμε πάνω… Ακολουθώντας τη γραμμική… λίγη θάλασσα, λίγα ψάρια, ένα ποδήλατο, καραβάκι, το ρολόι, το δημαρχείο, η Νικόπολη… Λείπει το Ζάλογγο και η Κασσώπη βέβαια, αλλά όταν ο Δήμος μιλά για τουριστική προβολή μάλλον έχει κατά νου μόνο την πόλη…

Προφανώς αυτό δεν μπορεί να αποτελεί σήμα τουριστικής ταυτότητας της Πρέβεζας και καλό θα είναι το Δημοτικό Συμβούλιο να λάβει τα μέτρα του πριν φτάσει σε διάφορες διεθνείς εκθέσεις!

Όσο για το μήνυμα που θέλει να περάσει ο Δήμος Πρέβεζας; «Κάθε μέρα, μια νέα εμπειρία»!!!

Όποιος το ακούσει στο Λονδίνο ή το Βερολίνο θα καταλάβει αμέσως ότι μιλάμε για την Πρέβεζα!!!

Ο τουρισμός είναι πολύ σοβαρή υπόθεση… Και δυστυχώς για μία ακόμη φορά αποδεικνύεται στην πράξη ότι βρίσκεται στα χέρια ερασιτεχνών..
{jathumbnail off}

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ