Και η προβολή θέλει το μέτρο της… Δεν το λένε οι κανόνες της επικοινωνίας, αλλά η κοινή λογική!
Σε έναν επικοινωνιακό καταιγισμό έχει επιδοθεί ο δήμος Αρταίων. Επικοινωνιακός καταιγισμός που έχει ως βασικό πυλώνα όχι την προβολή του Δήμου και της δουλειάς που πιθανώς γίνεται, αλλά αποκλειστικά και μόνο την προβολή του δημάρχου.
Τον πρώτο και τον δεύτερο μήνα θα μπορούσε να δικαιολογηθεί και να αποδοθεί στη μεγάλη χαρά από την εκλογική νίκη.
Όμως οι μήνες πέρασαν και τα πράγματα μάλλον γίνονται χειρότερα.
Το γεγονός ότι ένας δήμος με τις υπηρεσίες του προχωρά την αποψίλωση της αυτοφυούς βλάστησης, για παράδειγμα, δύσκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί είδηση. Ο δήμος κάνει το αυτονόητο.
Γίνεται είδηση όμως, καθώς οι εργασίες εξελίσσονται ταυτόχρονα σε παιδικές χαρές και κοιμητήρια (πως το συνδύασαν είναι απορίας άξιον) και γίνεται ακόμη μεγαλύτερη είδηση όταν κάνει αυτοψία και ο Δήμαρχος!
Χαρακτηριστικό απόσπασμα από σημερινό δελτίο τύπου:
«Συνεχίζονται οι εργασίες αποψίλωσης αυτοφυούς βλάστησης στα κοιμητήρια και τις παιδικές χαρές του Δήμου Αρταίων. Ο Δήμαρχος Αρταίων, Χρήστος Τσιρογιάννης, με τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Πρασίνου και Προστασίας Περιβάλλοντος, Δημήτρη Νταλάκα, επισκέφτηκαν τα κοιμητήρια και τις παιδικές χαρές του Δήμου για να κάνουν αυτοψία στους χώρους και να δουν από κοντά τις εργασίες που πραγματοποιούνται εκεί».
Ο δήμαρχος δήλωσε και ικανοποιημένος από την αποψίλωση της αυτοφυούς βλάστησης καθώς απομακρύνεται ο κίνδυνος, τώρα την άνοιξη, να βγουν ερπετά και φίδια…
Μαύρο φίδι που μας έφαγε!