Απουσία σχεδιασμού, έλλειψη συντονισμού, ασυνεννοησία… Σε κάθε περίπτωση έλλειψη στοιχειώδους σοβαρότητας στην αξιοποίηση ενός μεγάλου και σημαντικού χρηματοδοτικού εργαλείου..
Του πακέτου Γιούνκερ!!!
Μετά από ατέρμονες συζητήσεις, τα πρώτα έργα παίρνουν τον δρόμο της ένταξης.. Με την διαφορά ότι αποδεικνύεται περίτρανα η παντελής απουσία ρεαλιστικού σχεδιασμού του Υπουργείου Υποδομών.
Κι αυτό γιατί ο προυπολογισμός των προτάσεων που κατέθεσε το Υπουργείο, ξεπερνά κατά τέσσερις φορές το ύψος του συνολικού προυπολογισμού των προτάσεων της χώρας!!!
Από το σύνολο των έργων προκρίνονται μόνο πέντε.
Κανένα για την Ήπειρο. Ούτε ο δρόμος Ιωαννίνων Κακαβιάς που παρουσιάζει πλήρη ωριμότητα, ούτε βέβαια η οδική σύνδεση Πρέβεζας Ιόνιας Οδού, που κάποιοι νόμιζαν ότι θα κατασκευαστεί από το ΕΣΠΑ..
Το κορυφαίο βέβαια είναι ότι δεν εντάσσεται τελικά ούτε η σιδηροδρομική Εγνατία, ο άξονας δηλαδή Αλεξανδρούπολης- Ηγουμενίτσας!
Το συγκεκριμένο έργο, ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, το έχει εξαγγείλει τουλάχιστον δέκα φορές μέσα σε ένα χρόνο, χαρακτηρίζοντάς το μάλιστα ως εθνική προτεραιότητα!
Σύμφωνα με σειρά δημοσιευμάτων στον αθηναικό, οικονομικό τύπο, από τα 26 έργα του Υπουργείου Υποδομών -προτάσεις για το πακέτο Γιούνκερ- “κόβονται” τα 21, μεταξύ των οποίων και η σιδηροδρομική Εγνατία!
{jathumbnail off}