Η αβάσταχτη ελαφρότητα… Μισή διόρθωση από την Κυβέρνηση για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων!

AERODROMIO MAKETA

AERODROMIO MAKETA

Η αβάσταχτη ελαφρότητα της κυβέρνησης αναδεικνύεται πλήρως μέσα από το θέμα που ανέκυψε τις τελευταίες ώρες με το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της ΥΠΑ και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

Από το πρωί στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ επιχείρησαν να διαρρεύσουν ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος -καίτοι στο Νομοσχέδιο ο χαρακτηρισμός Δημοτικός Αερολιμένας Ιωαννίνων αναφέρεται πάνω από τρεις φορές, σε τρία διαφορετικά άρθρα- ενώ υπήρξαν και εκείνοι που έσπευσαν να δώσουν μαθήματα… δημοσιογραφίας, κάνοντας λόγω για ανάγκη διασταύρωσης πληροφοριών.

Το θέμα που ανέδειξε το Epiruspost , δεν ήταν απόρροια δημοσιογραφικών πληροφοριών. Ήταν η παρουσίαση όσων αναφέρονται στο νομοσχέδιο το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της Βουλής, αλλά μάλλον μέχρι πριν μερικές ώρες ελάχιστοι το είχαν διαβάσει.

Σε τρία επίμαχα άρθρα το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αναφέρεται ως Δημοτικό και χρειάστηκε στις δύο το μεσημέρι περίπου και ύστερα από τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν δημόσια αλλά και τις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις που έγιναν στην Αθήνα, να καταθέσει νομοτεχνική βελτίωση ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, με την οποία επαναφέρει το αεροδρόμιο στα Κρατικά.

Το αστείο όμως είναι και εδώ αποδεικνύεται περίτρανα ότι δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, ότι δεν διορθώθηκε το άρθρο που αναφέρεται στην διοικητική δομή του αεροδρομίου Ιωαννίνων.

Στη διοικητική δομή γίνεται λόγος για «Γραφείο Αεροπορικής Αρχής Ιωαννίνων» που σημαίνει ότι ίδια με αυτή των δημοτικών αεροδρομίων.

Στην ουσία δηλαδή θα έχουμε ένα αεροδρόμιο που θα αποκαλείται κρατικό, αλλά θα διοικείται ως δημοτικό!

Ο βουλευτής Ιωαννίνων Κώστας Τασούλας μετά τις νομοτεχνκές βελτιώσεις που κατέθεσε στη Βουλή ο Υπουργός Υποδομών, με γραπτή του δήλωση, σημειώνει ότι η Κυβέρνηση αποδεικνύει ότι η τεχνική υποβάθμιση του αεροδρομίου Ιωαννίνων δεν αποτελεί αμέλειά της αλλά ενσυνείδητη κι εσκεμμένη περιθωριοποίηση.

Αναλυτικά στη δήλωση αναφέρει:

«Με βάση το Προεδρικό Διάταγμα 56/89 (ΦΕΚ 28 Α ) ο Αερολιμήν Ιωαννίνων συμπεριλαμβανόταν στην κατηγορία «Κρατικοί Αερολιμένες Εσωτερικών Συγκοινωνιών» μαζί με τους Αερολιμένες Χίου, Λαρίσης, Μυκόνου κ.λπ.

Με το νομοσχέδιο για την Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που με τη διαδικασία του κατεπείγοντος έφερε στη Βουλή η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ο Αερολιμήν Ιωαννίνων υποπίπτει στην κατηγορία Δημοτικού Αερολιμένος μαζί με τους Αερολιμένες Κάσου, Λέρου, Καστελορίζου και Σητείας.

Η περαιτέρω υποβάθμιση του Αερολιμένος Ιωαννίνων από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που αρνείται πεισματικά να φροντίσει για την εγκατάσταση συστήματος τυφλής προσγείωσης επιχειρήθηκε και νομοθετικά! Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στη Βουλή είχα την ευκαιρία να θέσω το θέμα στον αρμόδιο Υπουργό κ.Σπίρτζη ο οποίος και με διαβεβαίωσε ότι θα κατέθετε νομοτεχνική βελτίωση με την οποία ο Αερολιμήν Ιωαννίνων θα επαναχαρακτηριζόταν Κρατικός αντί για Δημοτικός. Η νομοτεχνική βελτίωση κατετέθη και ένα σοβαρό λάθος που η Κυβέρνηση υποβάθμισε σε …τυπογραφικό διορθώθηκε.

Ωστόσο στο ίδιο νομοσχέδιο ενώ τελικά σώζεται ο τίτλος Κρατικό για τον Αερολιμένα μας η διοικητική του δομή περιορίζεται και υποβαθμίζεται σε επίπεδο πάλι Δημοτικών Αερολιμένων, χωρίς αυτό να διορθώνεται από την Κυβέρνηση. Εξηγώ: Με την νέα δομή της ΥΠΑ η διοίκηση των Αερολιμένων ασκείται από τη Διεύθυνση Αεροπορικών Αρχών Περιφερειακών Αεροδρομίων που αποκεντρώνεται σε Τμήματα και Γραφεία.

Τμήματα προβλέπονται σε όλα τα Κρατικά Αεροδρόμια, ενώ Γραφεία στα Δημοτικά (Κάσου, Λέρου, Καστελόριζου, Σητείας). Για την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων διατηρεί τον τίτλο Κρατικό, αλλά έχει διοίκηση από οργανική μονάδα Γραφείου! Με προϊστάμενο που δεν θα είναι καν τμηματάρχης!

Με την μεταχείριση αυτή η σημερινή Κυβέρνηση αποδεικνύει ότι η τεχνική υποβάθμιση του Αεροδρομίου Ιωαννίνων δεν είναι αμέλειά της αλλά ενσυνείδητη και εσκεμμένη περιθωριοποίηση»!

{jathumbnail off}