Οι μεγάλοι οδικοί άξονες που κατασκευάζονται με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης οδηγούνται εκ νέου σε αναστολή, όπως αποκαλύπτει Το Βήμα της Κυριακής. Το ίδιο είχε συμβεί και το 2010, χωρίς όμως να υπάρχει στον ορίζοντα καμία από τις εναλλακτικές εκείνης της περιόδου.
Όπως αναφέρουν πηγές του κατασκευαστικού κλάδου, τους τελευταίους μήνες τα χρονοδιαγράμματα πέφτουν έξω, καθώς οι απαλλοτριώσεις έχουν σταματήσει εντελώς, οι αρχαιολογικές εργασίες είναι «παγωμένες», το υπουργείο Περιβάλλοντος έχει παύσει να χορηγεί εγκρίσεις, ενώ οι μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας δεν προχωρούν.
«Τα εργοταξιακά μέτωπα εξαντλούνται. Σύντομα δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Τα εργοτάξια θα διαλυθούν και θα γίνουν χιλιάδες απολύσεις» τονίζουν στελέχη της αγοράς.
Πηγές του κλάδου μιλούν για κατάσταση «χειρότερη του 2010» και αυτό γιατί, εφόσον συνεχιστεί η οικονομική αβεβαιότητα και επιταχυνθεί η επιστροφή της χώρας σε ύφεση, τότε θεωρείται βέβαιο ότι οι ξένοι δανειστές των έργων θα προχωρήσουν σε αναστολή χρηματοδότησης, καταγγελία των δανειακών συμβάσεων και αποχώρηση από το χρηματοδοτικό σχήμα.