Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται σχετικά με την επανεκκίνηση της Ιόνιας Οδού, η οποία ανακοινώθηκε πανηγυρικά, καθώς τις τελευταίες ώρες και σύμφωνα με απολύτως έγκυρες πληροφορίες, θέλουν να μένει εκτός σύμβασης το πρώτο κομμάτι του έργου, δηλαδή το τμήμα Παλαιοβούνας Κλόκοβας.
Μία τέτοια εξέλιξη καθιστά ουσιαστικά το έργο της Ιόνιας Οδού όχι μόνο κουτσουρεμένο αλλά και ανάπηρο, αφού μετά την γέφυρα Ρίου Αντιρίου όλοι θα είναι αναγκασμένοι να διέρχονται ένα τμήμα, μεγαλύτερο των δέκα χιλιομέτρων, με προδιαγραφές της δεκαετίας του 1960.
Με τον τρόπο αυτό απαξιώνεται το σύνολο του έργου, το οποίο ούτως ή άλλως ήταν κουτσουρεμένο καθώς το τέλος του βρίσκονταν στα Ιωάννινα κι όχι στην Κακαβιά.
Η πρώτη αντίδραση στην εξέλιξη αυτή, για την οποία δεν έγινε η παραμικρή αναφορά ούτε κατά τη συνέντευξη τύπου που έδωσε στα Γιάννινα μόλις την περασμένη Κυριακή, ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Ανάπτυξης Σταύρος Καλογιάννης, έρχεται από τον Δήμαρχο Αγρινίου. Με επιστολή του ο Δήμαρχος προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης ζητά άμεση συνάντηση προκειμένου να συζητηθεί το θέμα το οποίο χαρακτηρίζει μείζονος σημασίας για την περιοχή.
«Η μετάθεση του χρόνου υλοποίησης σημαίνει συνέχιση της απομόνωσης και υποβάθμισης όλου του Βορειοδυτικού άξονα της χώρας, καθώς και ψαλίδισμα των αναπτυξιακών προοπτικών του, γεγονός που δεν είμαστε διατεθειμένοι να αποδεχθούμε», σημειώνει ο Δήμαρχος ενώ ανάλογες αντιδράσεις καταγράφονται και στο Μεσολόγγι.
Απομένει να δούμε στην πράξη ποια θα είναι η αντίδραση της Ηπείρου, η οποία μέχρι τώρα περίμενε επανεκκίνηση των έργων της Ιόνιας σε όλο το μήκος της!