Η λύση της σήραγγας διπλής κατεύθυνσης εγκρίθηκε οριστικά από το Υπουργείο Υποδομών για την περιοχή της Κλόκοβας, ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα της Ιόνιας Οδού.
Την σχετική ανακοίνωση έκανε ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοίδης με την ολοκλήρωση της επίσκεψης στην Αιτωλοακαρνανία και τα εργοτάξια που ετοιμάζονται.
Τόσο κατά τη διάρκεια των συσκέψεων που πραγματοποιήθηκαν όσο και κατά την αυτοψία, ο κ. Χρυσοχοΐδης επεσήμανε πως με την Ιόνια Οδό, αλλά και με τα υπόλοιπα έργα «είναι μία ευκαιρία να τονωθεί και η τοπική και η εθνική οικονομία, αλλά και η προστιθέμενη αξία στο ΑΕΠ της χώρας, αφού η δραστηριότητα αυτή θα πολλαπλασιάσει τα ευεργετήματά της», έδωσε χρονοδιαγράμματα και κατευθύνσεις για την ολοκλήρωση των εργασιών, ενώ ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας ανακοίνωσε πως δόθηκε λύση στο θέμα που έχει προκύψει με το σημείο της Κλόκοβας, αφού στο σημείο, τελικά εγκρίθηκε η λύση της δημιουργίας υπόγειας σήραγγας διπλής κατεύθυνσης.
«Επρόκειτο για ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας προκειμένου να συνδεθεί η πρωτεύουσα με τα μεγάλα λιμάνια της, αυτά της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, τα Ιωάννινα και την Εγνατία Οδό. Θα απασχολήσει τουλάχιστον 4.000 πολίτες, θα συνεργαστεί με 500 επιχειρήσεις στην περιοχή και αυτό είναι που θέλουμε εμείς να κατορθώσουμε.
Να ‘δέσουμε’ τις τοπικές κοινωνίες με το έργο για να ωφεληθούν. Στόχος μας είναι να κάνουμε την οικονομία να λειτουργήσει στην υπηρεσία των ανθρώπων. Αν κατορθώσουμε να κερδίσουμε το στοίχημα της οικονομίας, με το ξεκίνημα των κατασκευών, τότε είναι βέβαιο πως θα κερδίσουμε το στοίχημα της ανάπτυξης, ανάκαμψης και της απασχόλησης» επεσήμανε ο Υπουργός ΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοΐδης, ενώ εξήγγειλε δύο νέα έργα και ειδικότερα τη δημοπράτηση μέσα στο 2014 των τμημάτων Βόνιτσα – Λευκάδα και Άκτιο – Λευκάδα, καθώς και την έναρξη εργασιών στην υποθαλάσσια σήραγγα της Λευκάδας με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ.