Νηφαλιότητα και ψυχραιμία συνιστά ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης στους γονείς της Φιλιππιάδας οι οποίοι αντιδρούν στο ενδεχόμενο να φιλοξενηθούν προσφυγόπουλα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο.
Ο Περιφερειάρχης απάντησε εγγράφως στην επιστολή των γονιών που του κοινοποιήθηκε τονίζοντας ότι μέσα από τον διάλογο και τη συνεργασία μπορούν να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις.
Αναλυτικά αναφέρει:
“Η Περιφέρεια Ηπείρου, όπως ήδη γνωρίζετε, δεν έχει την παραμικρή εμπλοκή στα θέματα που αφορούν τη διαχείριση του προσφυγικού ζητήματος και απλώς συνέδραμε σε ο, τι απαιτήθηκε προκειμένου να γίνουν κατά το δυνατόν πιο ανθρώπινες οι συνθήκες διαμονής των προσφύγων από τη Συρία.
Το ίδιο συμβαίνει και με την εκπαίδευση των παιδιών, θέμα το οποίο – από ότι πληροφορούμεθα- διαχειρίζονται τα συναρμόδια Υπουργεία σε συνεργασία με τις κατά τόπους διευθύνσεις εκπαίδευσης.
Με το διάλογο και τη συνεργασία μπορούν να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις, οι οποίες και την εκπαίδευση των μαθητών που φοιτούν ήδη στα σχολεία δεν θα υποβαθμίσουν, αλλά και καλές συνθήκες εκπαίδευσης θα δημιουργήσουν για τα προσφυγόπουλα.
Η τοπική κοινωνία της Φιλιππιάδας – όπως και σεις αναφέρετε- “αγκάλιασε, στήριξε και στηρίζει με πράξεις και υλικά τους συνανθρώπους μας”. Το ίδιο ανθρωπιστικό πνεύμα πρέπει να επιδειχθεί και στο ζήτημα της εκπαίδευσης, το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με νηφαλιότητα, ψυχραιμία, μακριά από καλλιέργεια κλίματος ανησυχίας και φόβου, έχοντας τη βεβαιότητα ότι η Ελληνική Πολιτεία θα πράξει τα δέοντα.
Ο δήμαρχος Ζηρού, Νίκος Καλαντζής, σε δηλώσεις που έκανε, εμφανίζεται να κρατάει αποστάσεις, ωστόσο επισημαίνει, πως η στάση του Δήμου απέναντι στο προσφυγικό είναι γνωστή από την πρώτη μέρα λειτουργίας του Κέντρου, στο παλιό στρατόπεδο Πετροπουλάκη, καθώς αποδεικνύει καθημερινά, με πράξεις, την υποστήριξή του προς τους πρόσφυγες.
Ο κ. Καλαντζής είπε ότι «οι γονείς έχουν ανησυχία, στο βαθμό που κρίνουν οι ίδιοι, όσον αφορά τις συνθήκες εκπαίδευσης και υγιεινής των παιδιών και ζητούν κάποιες διασφαλίσεις».
Επιπλέον, πρόσθεσε, ότι προς το παρόν δεν υπάρχει πλαίσιο και οδηγία, για το πώς θα λειτουργήσει η ένταξη των προσφυγόπουλων στα σχολεία.
{jathumbnail off}