Τα πρώτα θετικά σημάδια για το μέλλον του αεροδρομίου Ιωαννίνων ήρθαν κατά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και στην οποία παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός της ΥΠΑ για τα επόμενα χρόνια, παρουσία του Eurocontrol.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος Ιωαννίνων Νίκος Γκόλας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με το ζήτημα του αεροδρομίου, αναζητώντας κάθε εναλλακτική λύση που θα μπορούσε να διασφαλίσει την αναβάθμισή του.
Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, επισήμως πλέον, είναι ένα από τα τέσσερα που εντάσσει η ΥΠΑ, στο σχεδιασμό της, με στόχο να ξεκινήσει τις διαδικασίες για την διευκόλυνση στην προσέγγισή τους.
Η διευκόλυνση αυτή γίνεται τόσο με όργανα που φέρουν τα αεροσκάφη όσο και με την τοποθέτηση ραδιοβοηθήματος εδάφους, τύπου GBAS, το οποίο ο δήμος θα συνεχίσει να διεκδικεί.
Ο αντιδήμαρχος Νίκος Γκόλας θεωρεί ότι έγινε ένα θετικό βήμα, όμως αυτό δεν επιτρέπει ούτε εφησυχασμούς, ούτε πανηγυρισμούς. Η πολιτική πίεση θα συνεχίσει να είναι έντονη, με μοναδικό στόχο να αποκτήσει το αεροδρόμιο τον εξοπλισμό που θα του επιτρέπει να είναι αξιόπιστο και ασφαλές.
Μόνο με αυτές τις προυποθέσεις θα καταφέρει να προσεγγίσει εταιρίες και να ανοίξει ορίζοντες σε νέους προορισμούς, καθώς πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν ότι οι μοναδικές πτήσεις που εκτελούνται σήμερα, αυτές της Αθήνας, έχουν ημερομηνία λήξης.
{jathumbnail off}