Πριν ακόμη γίνει πράξη η επανεκκίνηση των έργων στους άξονες ανάπτυξης, δηλαδή τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους, η Κυβέρνηση έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την πώλησή τους ή την αξιοποίηση από ιδιώτες.
Η Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και οι δύο ακόμη αυτοκινητόδρομοι περιλαμβάνονται στη λίστα ΤΑΙΠΕΔ η οποία καθημερινά εμπλουτίζεται και με νέα ακίνητα που αναζητούν αγοραστή.
Το Ελληνικό Δημόσιο μάλιστα έχει υποδείξει τις Barclays Capital και Rothschild ως οικονομικούς συμβούλους προκειμένου να βοηθήσουν στην αποκρατικοποίηση, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα.
Με άλλα λόγια λοιπόν η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων θα έχει βρει ολοκληρωμένη τη διαδικασία ώστε με την αποπεράτωση να ξεκινήσει η εκμετάλλευσή τους από τους ιδιώτες.
Όπως είναι γνωστό προς αποκρατικοποίηση οδεύει η Εγνατία Οδός, ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας ο οποίος στοίχισε πανάκριβα στους Έλληνες κι ακόμη ακριβότερα στους Ηπειρώτες καθώς διατέθηκε μεγάλο ποσό από το τρίτο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Στην Ήπειρο το δρόμο της πώλησης παίρνουν επίσης το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το αεροδρόμιο του Ακτίου, ενώ παραμένει άγνωστο το μέλλον του αεροδρομίου Ιωαννίνων το οποίο μαζί με αυτά των άγονων γραμμών θα τα διαχειρίζεται κρατική Ανώνυμη Εταιρία.
Φυσικά κανείς δεν ξεχνά ότι οι αποκρατικοποιήσεις στην Ελλάδα, ξεκίνησαν από την Ήπειρο, με την πώληση της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη.