Τρία Έψιλον: Μειώνει τις τιμές σε δημοφιλείς κωδικούς

KOLAΣτο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών στέκεται η Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία, σε μια προσπάθεια να στηρίξει την αγορά, προχώρησε σε μειώσεις τιμών στους εμπορικούς της τιμοκαταλόγους προς λιανοπωλητές σε μια σειρά από προϊόντα της, δίνοντας έμφαση στις οικογενειακές συσκευασίες.

Η κίνηση της ελληνικής εταιρείας ευθυγραμμίζεται με την απόφασή της να στηρίξει περαιτέρω το καταναλωτικό κοινό, διατηρώντας την τιμολογιακή της πολιτική σταθερά προσανατολισμένη στις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά.

Για παράδειγμα, η μείωση για την Coca-Cola του ενός λίτρου από 7,2% ως 8,2%, ενώ η μείωση της τιμής για την Coca-Cola του ενάμιση λίτρου είναι τάξης του 5,1%. Επίσης, μειωμένες τιμές στους εμπορικούς καταλόγους εφαρμόζει και στα προϊόντα της Fanta (ενάμιση λίτρο), όπου η μείωση αντιστοιχεί σε ποσοστό 11,6%, ενώ οι μειώσεις για την Amitaτου ενός λίτρου είναι της τάξης του 15,7%. Να σημειωθεί ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει μειώσει τις τιμές στους εμπορικούς της τιμοκαταλόγους προς λιανοπωλητές ήδη από τις αρχές Φεβρουαρίου και η λιανική τιμή στο τελικό σημείο πώλησης διαμορφώνεται από τον ίδιο τον λιανοπωλητή.

 

Η εταιρεία επενδύει στην ελληνική αγορά, καινοτομεί και προσφέρει νέες προτάσεις. Τα ισχυρά “αντισώματα” που εμφανίζει στην κρίση καθώς και το ενδιαφέρον της για τον καταναλωτή, ενισχύονται από την πρωτοβουλία που ανέλαβε εφέτος, να μειώσει τις τιμές των οικογενειακών της συσκευασιών στους εμπορικούς της καταλόγους. Η απόφαση αυτή υλοποείται σε πείσμα του ιδαίτερα προκλητικού περιβάλλοντος που αντιμετωπίζει, καθώς αν και το 2012 οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν δεχτεί πτώση της τάξης του 14%, εξακολουθεί να συνεσφέρει στον βαθμό που αυτό είναι δυνατό, με στόχο να επηρεάσει τη συνολική κατάσταση θετικά.

Για το 2013 έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της σε νέες προιόντικές προτάσεις, ειδικότερα στα προϊόντα χυμού καθώς και σε ενίσχυση της επένδυσης της σε προωθητικές ενέργειες, με άμεσο όφελος του έλληνα καταναλωτή. Επιπλέον από τις αρχές της νέας χρονιάς, επένδυσε για την δημιουργία μιας νέας πρωτοποριακής συσκευασίας για τα προϊόντα χυμού, που προσφέρει στην Ελληνική αγορά. Η νέα συσκευασία έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της σε επιλεγμένους κωδικούς γεύσεων των αγαπημένων χυμών Amita, Amita Motion και Frulite, παρουσιάζοντας την εξέλιξη στην ευκολία για κατανάλωση με την τεχνογνωσία DreamCap. Η συγκεκριμένη τεχνογνωσία, που παράγεται στην Ελλάδα και φέρει την πιστοποίηση του ForestStewardship Council (FSC), είναι σε αποκλειστικότητα για τα επόμενα 2 χρόνια στους ατομικούς χυμούς Amita, AmitaMotion και Frulite, εξασφαλίζοντας, με τον καλύτερο τρόπο, ότι η γεύση των χυμών και όλα τα θρεπτικά συστατικά παραμένουν αναλλοίωτα χωρίς την προσθήκη συντηρητικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ