Η τουριστική προβολή είναι μία σύνθετη υπόθεση. Και διέπεται πλέον από σύνθετους και πολύπλευρους τρόπους.
Μία αναζήτηση άλλωστε στο διαδίκτυο είναι αρκετή για να καταφανεί πως διάφορες περιοχές του κόσμου, συνθέτουν και συνδυάζουν την προβολή τους.
Η Ελλάδα για πολλά χρόνια ακολούθησε τη συνταγή «ήλιος, θάλασσα» άντε και λίγο σουβλάκι… Και συνταγή απέτυχε.
Ένα παρόμοιο μονοπάτι ακολουθεί η Ήπειρος. Ακόμη και στην έκθεση Φιλοξένια, που έγινε στη Θεσσαλονίκη και απευθύνονταν κυρίως στον εσωτερικό τουρισμό.
Τσάμικο, τσίπουρο, άντε και λίγες πίτες…
Αυτό το μοντέλο δεν μπορεί να πάει μακριά. Όσο γρηγορότερα το καταλάβουμε τόσο καλύτερα θα είναι.
Και δεν θα έχει καμία τύχη στον εσωτερικό τουρισμό. Κι αυτό γιατί οι Έλληνες τουρίστες δεν θα έρθουν να δουν τη φουστανέλα, το τσίπουρο το ξέρουν, άλλωστε με παραλλαγές ή μη, παράγεται σε όλη τη χώρα, όσο από πίτες κάτι καταφέρνουν παντού!
Οι Έλληνες τουρίστες έχουν δεκάδες άλλους λόγους να επισκεφθούν την Ήπειρο. Ας τους ανακαλύψουμε εμείς πρώτοι για να τους δείξουμε και σε κείνους…