Μέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται η έγκριση από την ΕΕ για την κατασκευή του νότιου τμήματος του Ε-65 (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας), σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, στο «4ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση» στη Λάρισα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
«Μέχρι το τέλος του χρόνου ξεπερνάμε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ξεκινάει το νότιο τμήμα του Ε-65 και μέσα στην επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει και θα έχουμε και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για το βόρειο τμήμα του Ε-65», τόνισε ο υπουργός.
Το μεγάλο μειονέκτημα του νότιου τμήματος του Ε65 (τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα) είναι η μη σύνδεση του με κανένα άλλο αυτοκινητόδρομο παρά μόνο με τον ταχείας κυκλοφορίας Τρίκαλα-Λάρισα. Αυτό το γεγονός τον καθιστά «τυφλό» και οι προβλέψεις για τις ροές είναι ιδιαίτερα χαμηλές σε σχέση με τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.
Την κατασκευή του νότιου τμήματος του Ε – 65 πρόκειται να αναλάβει η ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, ενώ το έργο είναι προϋπολογισμού 306 εκατ. ευρώ.
Για το έργο του Ε65 ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης είπε πως «είχαμε μία συνάντηση με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ο Ε65 είναι ένα έργο που έτσι όπως τροποποιήθηκε είναι σαν το γεφύρι της Σαχάρας στην έρημο. Δηλαδή αφαιρέθηκε η αρχή του έργου και το τέλος τους. Αυτό που έχουμε κάνει είναι να ξεκινήσουμε όλες τις διαδικασίες για το νότιο τμήμα. Περιμένουμε τις εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Έχουμε συζητήσει με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα και για το βόρειο τμήμα. Είναι μέλημά μας αυτό γιατί εξυπηρετεί όλη την Κεντρική Ελλάδα και το νότιο και βόρειο τμήμα θα είναι ένας δημόσιος δρόμος. Αυτό το θέμα ‘’τρέχει’’. Είναι αρκετά ώριμο πλέον. Έχει θετική άποψη και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα ότι πρέπει να προχωρήσει και το βόρειο και το νότιο τμήμα και θα πρέπει να πάμε σε τέτοιες λογικές”, κατέληξε ο υπουργός.
{jathumbnail off}