Με επίσημη ανακοίνωσή της η ΔΕΗ ενημερώνει τους καταναλωτές και προσπαθεί να βάλει φρένο σε απάτη που είναι σε εξέλιξη.
Τις τελευταίες ώρες επιτήδειοι είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω μηνύματος ζητάνε στοιχεία από τους πολίτες όπως ΑΦΜ και κωδικούς τραπεζών για να βάλουν τα χρήματα από το Power Pass.
Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με ‘αλίευση’ στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
• δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
• δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.