Τουριστική ανάπτυξη χωρίς αεροδρόμιο δε γίνεται. Μπορεί η Περιφέρεια να είναι παρούσα σε εκθέσεις του εξωτερικού, τα μηνύματα όμως που φτάνουν στην περιοχή και κυρίως στα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι πως άφιξη τουριστών χωρίς τις ανάλογες υποδομές δεν μπορεί να υπάρξει.
Και βασική υποδομή στην περίπτωση αυτή είναι το αεροδρόμιο διεθνών προδιαγραφών που θα εξυπηρετεί πτήσεις τσάρτερ.
Τέτοια δυνατότητα στην Ήπειρο δεν έχει ούτε το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ούτε του Ακτίου και δυστυχώς δεν προβλέπεται να υπάρξει τα επόμενα χρόνια.
Τα έργα στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων τείνουν να μετατραπούν σε γεφύρι της Άρτας. Οι πιστώσεις φτάνουν με το σταγονόμετρο κι αυτό όταν για το αεροδρόμιο της Πάρου για παράδειγμα εγκρίθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες 25 εκατομμύρια ευρώ, έγινε ο διαγωνισμός, αναδείχθηκε ο μειοδότης και υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή του.
Και στα Γιάννινα έξι χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών αυτές συνεχίζονται με ρυθμό χελώνας ενώ τριάντα χρόνια συζητήσεων για την τοποθέτηση συστήματος τυφλής προσγείωσης δεν έφτασαν για να δώσουν την λύση.
Κατά τα λοιπά ο τουρισμός, που θα μπορούσε δώδεκα μήνες το χρόνο να αποτελέσει τη βαριά βιομηχανία της περιοχής, έχει ελάχιστα περιθώρια ανάπτυξης.