Αν έμενε τέσσερις ώρες κλειστή η Αττική Οδός, η Αθηνών- Κορίνθου ή ακόμη και η Αθηνών- Λαμίας θα ήταν πρώτο θέμα στους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς τουλάχιστον για ένα διήμερο.
Το γεγονός όμως ότι έμεινε κλειστή η Εγνατία Οδός για τέσσερις και πλέον ώρες αφήνει παγερά αδιάφορους τους καθ΄ύλην αρμόδιους.. Εγνατία ΑΕ, Υπουργείο Υποδομών…
Κι ας πρόκειται για τον μεγαλύτερο, ναι τον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Η Εγνατία έκλεισε το απόγευμα του Σαββάτου, στις έξι, στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου Περιστερίου μετά από εκτροπή οχήματος που μετέφερε αγελάδες. Το ατύχημα έγινε στο ρεύμα προς τα Ιωάννινα.
Οι αγελάδες βγήκαν από το όχημα και βρέθηκαν εν μέσω της οδού ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν, κάποια ζώα πέρασαν και στο αντίθετο ρεύμα.
Η Εγνατία έκλεισε και στα δύο ρεύματα για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών ωσότου απομακρυνθούν οι αγελάδες.
Κι αυτό αντιμετωπίστηκε σχετικά σύντομα καθώς κινήθηκε άλλο όχημα από την Θεσπρωτία για την μεταφορά τους.
Ο δρόμος ωστόσο συνέχισε να μένει κλειστός καθώς έπρεπε να απομακρυνθεί και το όχημα. Και για να γίνει αυτό προϋπόθεση ήταν να βρεθεί ιδιωτικός γερανός και να φτάσει στο σημείο και να απομακρύνει το φορτηγό.
Σε έναν μεγάλο αυτοκινητόδρομο θα συμβαίνουν ατυχήματα.
Υπάρχουν όμως δύο κρίσιμοι παράγοντες…
Ο πρώτος είναι η διαχείριση των ατυχημάτων αυτών και σε αυτό το κομμάτι η Εγνατία ΑΕ παίρνει μηδέν.
Ο δεύτερος είναι η ενημέρωση των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου που εδώ η Εγνατία ΑΕ ξαναπαίρνει μηδέν!
Πρόκειται για μία μεγάλη –δημόσια- εταιρεία που εισπράττει τα διόδια από τους οδηγούς αλλά θεωρεί πολυτέλεια να εκδώσει μία ανακοίνωση, να κάνει μία ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί, να απαντήσει έστω σε ένα τηλέφωνο…
Την έγκαιρη ενημέρωση την θεωρεί προφανώς πολυτέλεια.
Όσο για την διαχείριση ενός ατυχήματος..
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και η εύκολη λύση είναι το κλείσιμο του δρόμου.
Η Εγνατία ΑΕ το λιγότερο που όφειλε να κάνει είναι να έχει δημιουργήσει έναν δικό της μηχανισμό για την διαχείριση. Το πιο απλό… Να έχει προμηθευτεί δικό της γερανό ώστε η απομάκρυνση ενός οχήματος να γίνεται άμεσα και όχι όποτε βρεθεί διαθέσιμος, ιδιωτικός..
Δεκαπέντε χρόνια όμως δεν κατάφερε να φτιάξει ούτε έναν Σταθμό Εξυπηρέτησης.. Οπότε όλα τα άλλα μοιάζουν πραγματικά πολυτέλεια.. Κατά τα λοιπά οι σταθμοί διοδίων αυξάνονται!