Στο χέρι της διοίκησης του ΦΟΔΣΑ Ηπείρου είναι η υπόθεση των απορριμμάτων της Κέρκυρας. Όχι προς την διάθεση στο εργοστάσιο καθώς αυτή ορίζεται από την απόφαση Σκρέκα αλλά ως προς την κοστολόγηση και τα οικονομικά οφέλη που μπορεί να υπάρξουν για τους δήμους της Ηπείρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες το εργοστάσιο με βάση τα σημερινά δεδομένα έχει την δυνατότητα να δεχθεί και να επεξεργαστεί τους 21 χιλιάδες τόνους απορριμμάτων σε ετήσια βάση που μπορεί να μεταφερθούν από την Κέρκυρα στα Γιάννινα.
Όμως, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση της Κοζάνης με την ΔΙΑΔΥΜΑ, ο Αναγκαστικός Σύνδεσμος θα είναι αυτός που θα υπογράψει προγραμματική σύμβαση με τον ΦΟΔΣΑ της Κέρκυρας και θα καθορίσει τους οικονομικούς όρους.
Το εργοστάσιο και με βάση την σύμβαση που έχει υπογραφεί δουλεύει με δύο τιμές. Οι πρώτοι 80 χιλιάδες τόνοι που αποτελούν και την ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα πληρώνονται με 42 περίπου ευρώ.
Για ποσότητες άνω των 80 χιλιάδων τόνων η τιμή πέφτει στα 29 ευρώ.
Στην περίπτωση που η χρέωση για τα απορρίμματα της Κέρκυρας συμφωνηθεί στα 42 ευρώ –και η συμφωνία είναι καθαρή υπόθεση των φορέων και όχι του εργοστασίου- τότε για αντίστοιχη ποσότητα απορριμμάτων της Ηπείρου η τιμή θα πέσει στα 29 ευρώ άρα θα υπάρξει σχετικό όφελος για τους Δήμους.
Επίσης στο χέρι του ΦΟΔΣΑ είναι και η τιμή που θα συμφωνηθεί για την διαχείριση του υπολείμματος το οποίο θα καταλήγει στους ΧΥΤΑ και τους ΧΥΤΥ της Ηπείρου με σημαντική επιβάρυνση για τα έργα αυτά.
Η μεταφορά των απορριμμάτων από την Κέρκυρα ανοίγει πολλά κεφάλαια τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπιστούν και με σοβαρότητα και με υπευθυνότητα.
Το παράδειγμα άλλωστε της Κοζάνης και της ΔΙΑΔΥΜΑ είναι δίπλα μας και αποτελεί το κορυφαίο για την χώρα.