Μετά την Εγνατία Οδό, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας παίρνει σειρά για ιδιωτικοποίηση και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Η πώληση της Εγνατίας στην ΤΕΡΝΑ αναμένεται να οριστικοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες ενώ εκκρεμεί η κατάθεση και η κύρωση από τη Βουλή της σύμβασης για την πώληση του 67% του ΟΛΗΓ στον Ιταλικό όμιλο του Γκριμάλντι.
Τώρα το υπερταμείο προχωρά βήμα βήμα και τις διαδικασίες για την πώληση περιφερειακών αεροδρομίων μεταξύ των οποίων και αυτό των Ιωαννίνων.
Πριν λίγο καιρό επικαιροποιήθηκε η μελέτη για την ανάπτυξη των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας και η διοίκηση του Υπερταμείου εξετάζει το καλύτερο σενάριο αξιοποίησης.
Μεταξύ των σεναρίων που εξετάζονται είναι η παραχώρησή τους ως μία ομάδα – όπως έγινε με τα 14 στην Fraport- εάν και δεν αποκλείεται να εξαιρεθούν κάποια για στρατιωτικούς λόγους, όπως συνέβη στα λιμάνια, με την Αλεξανδρούπολη.
Τον Δεκέμβριο του 2022, το Υπερταμείο εκκίνησε διαγωνισμό για την επιλογή συμβούλων για το συγκεκριμένο έργο. Στη βάση αυτού έχει έξι προτάσεις από υποψήφιες ομάδες συμβούλων μεταξύ των οποίων θα επιλέξει.
Η επιλογή των συμβούλων αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του γ’ τριμήνου, οπότε και αναμένεται να ξεκινήσουν το έργο της αποτύπωσης και τεχνικής και χρηματοοικονομικής αξιολόγησης των 22 αεροδρομίων.
Τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια είναι τα εξής: Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Άραξος, Αστυπάλαια, Κάλυμνος, Ικαρία, Κάρπαθος, Κάσος, Καστελόριζο, Καστοριά, Κύθηρα, Λέρος, Μήλος, Πάρος, Σκύρος, Χίος, Σύρος, Νέα Αγχίαλος, Σητεία, Νάξος, Κοζάνη, Λήμνος.