«Κομμάτι- κομμάτι» θα προχωρούν οι μελέτες για τους οδικούς άξονες του νομού Πρέβεζας, οδικοί άξονες που αφορούν στο σύνολο της Ηπείρου. Ο στρατηγικός σχεδιασμός που παρουσίασε η Περιφέρεια Ηπείρου σε ειδική εκδήλωση το βράδυ της Δευτέρας, επικεντρώνεται στον δρόμο Ιόνιας- Πρέβεζας, στην παραλιακή Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας και στο τμήμα Πάργας- Μεσοποτάμου.
Η βασική παρουσίαση του σχεδιασμού έγινε από τους μελετητές που χρησιμοποιεί η Περιφέρεια Ηπείρου και οι οποίοι τόνισαν ότι πρόκειται για τις βασικές αρχές καθώς θα πρέπει να δοθεί μία τιτάνια μάχη από την Περιφέρεια για την ωρίμανση και την χρηματοδότηση των έργων.
Ως το πλέον ώριμο θεωρείται το τμήμα από τον κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την Γέφυρα Καλογήρου. Μάλιστα ο Περιφερειάρχης δεσμεύτηκε ενώπιον των φορέων της Πρέβεζας ότι θα είναι το πρώτο που θα εντάξει στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Ηπείρου.
Η λογική που διέπει τον σχεδιασμό και αναλύθηκε τόσο από τον Περιφερειάρχη αλλά φαίνεται ότι την ασπάζονται και οι μελετητές είναι αυτή του «κομμάτι- κομμάτι» που σημαίνει ότι οι μελέτες θα ολοκληρώνονται σταδιακά και τμηματικά και για τα τμήματα που θα ολοκληρώνονται θα αναζητούνται χρηματοδοτικοί πόροι.
Ο Περιφερειάρχης επέρριψε ευθύνες στο Υπουργείο Υποδομών για την πολυετή καθυστέρηση στη μελέτη του οδικού άξονα Ιόνιας- Πρέβεζας, η ευθύνη της οποίας έχει περιέλθει στην Περιφέρεια Ηπείρου ενώ ανέφερε ότι το Υπουργείο «δεν έχει τις υπαλληλικές συνθήκες για να προχωρήσει τις μελέτες αυτές».
«Το έργο θα το αντιμετωπίσουμε κομμάτι- κομμάτι και όχι όλο μαζί.. Κι αυτός γιατί αν έχεις μελέτη παίρνεις χρήματα, αν δεν έχεις μελέτη δεν παίρνεις τίποτα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καχριμάνης.
Προς το παρόν δεν υπάρχει ακριβής κοστολόγηση των έργων αυτών ειπώθηκε όμως ότι το τμήμα από τον Κόμβο Φιλιππιάδας ως την Γέφυρα Καλογήρου θα είναι αρκετά χαμηλότερα από τα 50 εκατομμύρια.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός των τριών οδικών αξόνων χαρακτηρίζεται επίσης από πλήθος κυκλικών κόμβων αφού έτσι θα εξυπηρετηθούν οικισμοί και χωριά.