Ναυάγιο στα Γιάννινα, ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη το μεγαλύτερο Πάρκο Τεχνολογίας

Στο Epiruspost έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στο Τεχνολογικό Πάρκο 4ης γενιάς της Θεσσαλονίκης. Μία προσπάθεια που ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με αυτή στην Ήπειρο για την δημιουργία του Πάρκου Υψηλής Έρευνας και Τεχνολογίας.

Μάλιστα ο Περιφερειάρχης Ηπείρου απαντώντας στο παρελθόν στα δημοσιεύματα αυτά είχε αναφέρει ότι οι δικές πληροφορίες και η ενημέρωση που είχε ανέφεραν ότι «είναι πολύ πίσω από τα Γιάννινα».

Να όμως που δεν είναι έτσι..

Το Πάρκο Υψηλής Έρευνας και Τεχνολογίας της Περιφέρειας Ηπείρου μετά από πέντε χρόνια και μία σειρά από παράδοξες ενέργειες, είναι στα αζήτητα και το Thess Intec στη Θεσσαλονίκη περνάει στη φάση της κατασκευής.

Μάλιστα έχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση 33 εκατομμυρίων ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, είχε σύσκεψη με όλους τους εμπλεκόμενους και ζήτησε τον άμεσο συντονισμό των υπηρεσιών του Υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς και με τη συνεργασία με τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Υπουργείου Ενέργειας και με τα στελέχη του Thess INTEC που παρακολουθούν την εξέλιξη του έργου, προκειμένου να επιταχυνθεί η πορεία υλοποίησής του με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί.

Οι εργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη ενώ έχει δημιουργηθεί το σχήμα που θα το λειτουργεί και ήδη έχει εξασφαλίσει σημαντικά ιδιωτικά κεφάλαια.

Το Πάρκο αυτό θα αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα Κέντρα Καινοτομίας και Τεχνολογίας στην Ευρώπη και σημείο αναφοράς, όχι μόνο για τη Θεσσαλονίκη αλλά και για ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα. Βασικός του στόχος είναι να προσελκύσει μεγάλες επενδύσεις τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Το Thess INTEC θα λειτουργήσει ως φυσικός υποδοχέας του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας, συμβάλλοντας αποφασιστικά στον μετασχηματισμό του παραγωγικού μοντέλου της χώρας, στη δημιουργία νέων και καλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας και στην προσπάθεια επιστροφής των νέων που έφυγαν από τη χώρα μας στα χρόνια της οικονομικής κρίσης.

Στα Γιάννινα η υπόθεση του Πάρκου μετατράπηκε σε αποκλειστική για την Περιφέρεια Ηπείρου με αποτέλεσμα πέρα από την καθυστέρηση να έχουν επέλθει δύο ναυάγια..

Της απένταξης από το Ταμείο Ανάκαμψης και του άγονου διαγωνισμού για την κατασκευή με σύμβαση παραχώρησης.