Οικονομικότεροι οι τεχνικοί σύμβουλοι της Περιφέρειας! «Κομμάτι- κομμάτι» η μελέτη για τη σύνδεση Ιόνιας- Πρέβεζας

filippiada ionia

Η κατασκευή του δρόμου σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό έστω και με το μοντέλο «κομμάτι- κομμάτι» παραμένει εξαιρετικά μακρινή και χωρίς καμία δέσμευση χρηματοδότησης.. Αυτό που προχωρά με το μοντέλο «κομμάτι- κομμάτι» επίσης είναι οι μελέτες, αφού η Περιφέρεια αποφάσισε να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων εκείνη που είχε εκπονηθεί από το Υπουργείο Υποδομών, με στόχο να προχωρήσει σε αλλαγές της χάραξης και να ρίξει το κόστος του έργου.

Στην Περιφερειακή Επιτροπή της Τρίτης ανατέθηκε σε τεχνικό σύμβουλο η αποτύπωση της οριστικής θέσης για το τμήμα του δρόμου από την Γέφυρα Καλογήρου ως την Στεφάνη. Όπως είπε ο Περιφερειάρχης «θέλουμε να έχουμε έτοιμη την μελέτη από τον κόμβο της Φιλιππιάδας ως την Στεφάνη».

Στη συνέχεια υπερασπίστηκε το μοντέλο των τεχνικών συμβούλων, χωρίς να προκληθεί από κανέναν, λέγοντας πως «οι τεχνικοί σύμβουλοι έχουν θεσπιστεί από τη νομοθεσία και είναι τουλάχιστον 20-25% φτηνότεροι από ότι αν θα έβγαινε διαγωνισμός».

Ο Στέφανος Ζούμπας από την παράταξη «Ήπειρος Όλον» ανέφερε ότι η εικόνα που βγαίνει προς την κοινωνία είναι πως η Περιφέρεια επιλέγει συνεχώς τους ίδιους.

Απαντώντας ο Περιφερειάρχης υποστήριξε πως «μας ενδιαφέρει το κόστος και η ποιότητα και θα προτιμήσουμε αυτούς που μας δίνουν καλές τιμές.. Δεν βρίσκεις ανθρώπους για ορισμένα αντικείμενα και καλές τιμές.. Εμείς θέλουμε να γίνουν σωστά οι μελέτες και να μην έχουν κόστος. Παλιά έπαιρναν οι μελετητές αμοιβή 10% επί του προυπολογισμού του έργου. Έβγαλαν το κομμάτι αυτό (από τον Κόμβο ΦΙλιππιάδας ως την Στεφάνη) στα 75 εκατομμύρια για να πάρουν εφτάμισι.. Τα ωραία γραφεία κουβαλούσαν μελέτες που δεν τελείωναν ποτέ»…

Η Τίνα Ζέκα εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης ανέφερε ότι ο συγκεκριμένος τεχνικός σύμβουλος για την  οριστική αποτύπωση του δρόμου από την Γέφυρα Καλογήρου ως την Στεφάνη δεν έχει δώσει ούτε 1% έκπτωση και συμπλήρωσε ότι «καλέσατε με το άρθρο 32γ αυτούς που θέλατε».

Ο Περιφερειάρχης απάντησε πως «εμείς παίρνουμε τις αποφάσεις για τις μελέτες που θέλουμε να κάνουμε.. Έχουμε βάλει ένα ποσό που δεν έχει καμία  σχέση με αυτό που θα χρειαζόταν αν τις δίναμε έξω»..

Η Περιφέρεια Ηπείρου ζήτησε την μελέτη για την σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα από το Υπουργείο Υποδομών το 2021. Τελικά πήρε την ευθύνη αυτή με σκοπό την γρήγορη ολοκλήρωσή της το 2022.

Δυόμισι χρόνια μετά οι μελέτες μέσω τεχνικών συμβούλων προχωρούν «κομμάτι- κομμάτι» με άγνωστο  τον χρόνο ολοκλήρωσής τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ