Την κατάργηση των αναλογικών διοδίων της Εγνατίας Οδού και την αντικατάστασή τους με μετωπικά ζήτησε την Τρίτη η τρόικα από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Μάλιστα, οι εκπρόσωποι των δανειστών έθεσαν ζήτημα επιτάχυνσης των διαδικασιών σύναψης των διεταιρικών συμβάσεων στον σιδηρόδρομο, προκειμένου να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), γνωστότερης ως Rosco.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η τρόικα εξέφρασε την αντίθεσή της στο μοντέλο των αναλογικών διοδίων που πρόσφατα θέσπισε για την Εγνατία Οδό ο υπουργός Υποδομών. Πρόκειται για ένα σύστημα στο οποίο ο χρήστης θα καταβάλλει τα διόδια στο τέλος της διαδρομής του, πληρώνοντας ακριβώς για την απόσταση που θα έχει διανύσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, οι εκπρόσωποι των δανειστών τάχθηκαν υπέρ της αντικατάστασης του συγκεκριμένου συστήματος με τα γνωστά μετωπικά διόδια, τα οποία θεωρούν ως πιο «αξιόπιστα», σύμφωνα με πηγή κοντά στην υπόθεση. Κατά πληροφορίες, ο υπουργός Υποδομών απάντησε ότι θα μελετηθούν ορισμένες τεχνικές αλλαγές, όμως εξέφρασε την προσήλωσή του στο σύστημα που είχε εισηγηθεί.