Οδηγίες για την αποφυγή εξαπάτησης των καταναλωτών από άτομα που υποδύονται τους εργαζόμενους στο Διαχειριστή του Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και προχωρούν επ’ αμοιβή σε παράνομες παρεμβάσεις στους μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας, παρέχει ο Διαχειριστής.
Με αφορμή τα αυξανόμενα όπως αναφέρει κρούσματα εξαπάτησης καταναλωτών αλλά και την πρόσφατη σύλληψη ηλεκτρολόγου από την ΕΛΑΣ ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι:
•Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ σε καμία περίπτωση και για καμία υπηρεσία που παρέχει η Εταιρία δεν ζητούν χρηματική αμοιβή από τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στο ακίνητό τους
•Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ έχει παρασχεθεί από την Εταιρία ειδική υπηρεσιακή ταυτότητα, την επίδειξη της οποίας θα πρέπει να ζητούν οι καταναλωτές προκειμένου να επαληθεύσουν ότι πράγματι πρόκειται για εξουσιοδοτημένο συνεργείο
•Στην περίπτωση που ο καταναλωτής έχει υπόνοιες για εξαπάτηση από τους υπαλλήλους που τον επισκέπτονται, πρέπει να καλεί άμεσα στα τηλέφωνα βλαβών που αναφέρονται στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος.
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ακόμη ότι ο ηλεκτρολόγος που συνελήφθη δεν είχε καμμία άμεση ή έμμεση σχέση συνεργασίας με την Εταιρία. Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, ο εν λόγω ηλέκτρολόγος συνελήφθη για κλοπή κατ’ εξακολούθηση μέσω παράνομων παρεμβάσεων σε μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας οικιών και καταστημάτων κατόπιν συνεννοήσεως με τους ιδιοκτήτες τους και έναντι χρηματικής αμοιβής. Υπογραμμίζει τέλος πως οι ιδιοκτήτες ακινήτων που εμπλέκονται σε τέτοιου είδους παρεμβάσεις, διαπράττουν επίσης το αδίκημα της ρευματοκλοπής, το οποίο διώκεται ποινικά.
{jathumbnail off}