«Ioannina old new you»… Με αυτό το σύνθημα τα Γιάννινα βάζουν πλώρη για να κερδίσουν τις διεθνείς τουριστικές αγορές!
Το στρατηγικό σχέδιο, όπως ονομάστηκε, αποτελεί το προιόν της συνεργασίας Δήμου, Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων και Επιμελητηρίου και παρουσιάστηκε σε μεγάλη εκδήλωση το βράδυ της Παρασκευής.
Η παρουσίαση ήταν καινοτόμα, καθώς δεν ακολουθήθηκε ο κλασικός τρόπος, αλλά ένας πιο θεατρικός… Οι πρωταγωνιστές «έσκισαν το σενάριο» και με την προβολή βίντεο, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως όλα όσα διαθέτει η Ευρώπη και προσελκύουν το ενδιαφέρουν, ο τουρίστας μπορεί να τα βρει στα Γιάννινα!
Από άγρια βουνά κι extreme σπορ, από σπουδαίους αρχαιολογικούς χώρους, από εντυπωσιακά μουσεία, μέχρι γραφικά χωριά και εξωτικές παραλίες!!
Στη συνέχεια μίλησε ο αντιδήμαρχος, υπεύθυνος για τον τουρισμό Νίκος Γκόλας, ο οποίος αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της περιοχής, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο δήμαρχος Ιωαννίνων, ο Περιφερειάρχης, ο Μητροπολίτης, εκπρόσωποι της Ένωσης Ξενοδόχων και του Επιμελητηρίου ενώ ακολούθησε δεξίωση με τον Γιώργο Γάκη να ενθουσιάζει με τις μουσικές του.
Ο δρόμος βέβαια είναι μακρύς και δύσκολος, όμως σύμφωνα με όσους ανέλαβαν το εγχείρημα, το πρώτο βήμα έγινε, καθώς τα Γιάννινα απέκτησαν ταυτότητα!
Και στην ταυτότητα αυτή βέβαια μετέχει σχεδόν το σύνολο της Ηπείρου, καθώς όλο το στρατηγικό πλαίσιο στηρίζεται στο συνδυασμό βουνού και θάλασσας, ιστορίας- πολιτισμού και νέων αντιλήψεων- εμπειριών.
{jathumbnail off}