Μείζονα ζητήματα ανακύπτουν με τους οδικούς άξονες, ειδικά την Ιόνια Οδό και τον Ε-65 που ενδιαφέρουν άμεσα τους Ηπειρώτες. Όσοι τον περασμένο Απρίλιο διατηρούσαν επιφυλάξεις στις πανηγυρικές ανακοινώσεις περί επανεκκίνησης δικαιώνονται το δε χειρότερο είναι ότι για να σωθεί πλέον ο Ε65 θα πρέπει να τον χρηματοδοτήσει η Ιόνια, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο αύξησης των σταθμών διοδίων.
Έτσι οι δύο οδικοί άξονες, που θα είναι και κουτσουρεμένοι καθώς ο Ε-65 δεν θα ακουμπάει στην Εγνατία ενώ η Ιόνιας Οδός θα είναι χωρίς το κομμάτι της Κλόκονας, θα καταστούν ιδιαίτερα ακριβοί ειδικά για τους Ηπειρώτες.
Η κατάσταση παραμένει ιδιαίτερη περίπλοκη, ειδικά μετά την αποχώρηση των Ισπανών από τα κοινοπρακτικά σχήματα .
Η «σύμπραξη» ωστόσο Ε65 και Ιόνια προκύπτει από την αναθεώρηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος του αρμόδιου υπουργείου καθώς όπως αναφέρεται στην «Πρόοδο διαδικασίας αναδιάρθρωσης των Συμβάσεων Παραχώρησης Αυτοκινητοδρόμων», για την «Κεντρική Οδό υιοθετήθηκε το σενάριο κατάργησης της επιδότησης λειτουργίας από το Ε.Δ. Το αντίστοιχο κόστος θα καλύπτεται από τα έσοδα της Νέας Οδού (με τη χρηματοοικονομική σύνδεση των δύο αυτών Σ.Π.)».
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η Ιόνια θα χρηματοδοτήσει τον Ε65 με ό, τι αυτό συνεπάγεται και θα αποσαφηνιστεί το προσεχές διάστημα.