Για τον Μάρτιο του 2017, δηλαδή σε ένα χρόνο και τέσσερις μήνες, μετατίθεται η ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού.
Το χρονοδιάγραμμα αυτό, ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος απέδωσε την καθυστέρηση σε προβλήματα που κληρονόμησε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις.
Τα έργα στην Ιόνια, μετά το πάγωμα που υπήρξε τους θερινούς μήνες, λόγω των προβλημάτων που ανέκυψαν από το capital control, προχωρούν στο μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινητοδρόμου, με ικανοποιητικούς ρυθμούς.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Υπουργός, στην Ιόνια Οδό, όπως και στον άξονα Κορίνθου Πατρών, υπήρχαν προβλήματα δεκαετίας, καθώς δεν είχαν ολοκληρωθεί απαλλοτριώσεις. Παράλληλα ήταν σε εξέλιξη αρχαιολογικές εργασίες, ενώ εκκρεμούσαν περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις.
“Εχουμε κάνει μια πολύ στενή συνεργασία και με τους παραχωρησιούχους και με τους εργολήπτες προκειμένου να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2017”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, τα έργα της Ιόνιας έπρεπε να ολοκληρώνονταν στο τέλος Δεκεμβρίου, του τρέχοντος έτους.
“Αυτό που κάναμε και το κάναμε με πλήρη συνείδηση, είναι να μην επιτρέψουμε τα λίγα χρήματα που η Κυβέρνηση Σαμαρά είχε για τις υποδομές από το νέο ΕΣΠΑ, τα 4,5 δις, να μην επιβαρυνθούν με 2,5 δις από τα παλιά έργα, να συνεχίζουν να χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ και να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2017.
Για να ολοκληρωθούν το Μάρτιο του 2017 είναι προφανές ότι όσοι εμπλέκονται σε αυτά τα έργα, είτε είναι Δημόσιες Υπηρεσίες, είτε είναι εργολήπτες και παραχωρησιούχοι, θα ζοριστούν. Να ζοριστούν. Δεν μπορεί για τα επόμενα έξι χρόνια να έχουμε μόνον 4,5 δις για υποδομές και τα 2,5 να είναι δεσμευμένα από παλιά έργα», ανέφερε ο Υπουργός.
{jathumbnail off}