Social Media: Απλές συμβουλές που πρέπει ν’ ακολουθείτε

Ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρηματιών που στις μέρες μας διατηρούν ένα online κατάστημα ή φυσική επιχείρηση (ή και τα δύο) δεν μπορεί να κατανοήσει πόσο σημαντικά είναι τα social media για την εδραίωση, το χτίσιμο εμπιστοσύνης και την διάδοση του brandname τους (thinktank) στο ευρύ κοινό. Πολλές φορές φοβούνται να δημιουργήσουν ένα απλό εταιρικό προφίλ facebook, αφού μπορεί να μην έχουν ασχοληθεί ούτε οι ίδιοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η αλήθεια είναι ότι τα socialmedia αποτελούν ένα πραγματικό εργαλείο στα χέρια της μικρής και της μεγάλης επιχείρησης όχι μόνο για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών αλλά και για την δημιουργία ενός διαφορετικού τρόπου επικοινωνίας με το πελατειακό κοινό.

Το Twitter, το Facebook, το Instagram ήρθαν για να σας βοηθήσουν να βελτιωθείτε και να γίνετε άκρως ανταγωνιστικοί! Προσφέρουν συσπείρωση, ανταλλαγή απόψεων και κριτικές που αποδεικνύονται πολύ σημαντικές παράμετροι για την προώθηση της επιχείρησης σας και για την συνεχή παρουσία σας δίπλα στους πελάτες σας.

Διαλέξτε το κατάλληλο δίκτυο

Άλλο το Facebook, άλλο το twitter, διαφορετικό το instagram, πιο επαγγελματικό το LinkedIn, ξεχωριστό το Snapchat, ιδιαίτερο το YouTube. Επιλέξτε με γνώμονα τις ανάγκες σας ποια δίκτυα ή ποιο δίκτυο είναι κατάλληλο ή κατάλληλα για την εποικοδομητική επικοινωνία με το κοινό σας.

Πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας ΑΨΟΓΑ

Σε ποιους απευθύνεστε; Ποιες είναι οι συνήθειες τους; Ποιος ο μέσος όρος ηλικίας; Με ποιον τρόπο αγοράζουν; Ποιο είναι το διαθέσιμο budget που ξοδεύουν; Αν δεν τα γνωρίζετε, πρέπει απαραίτητα να τα μάθετε, καθώς έτσι θα προσεγγίσετε σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες και τις επιθυμίες των αγοραστών σας. Σημαντικές πληροφορίες στην απόκτηση αυτής της γνώσης θα σας προσφέρουν και οι κριτικές που ασκούνται για την επιχείρησή σας!

Εντάξτε στα Social τα οπτικά ερεθίσματα

Τα videoπρωτοστατούν! Είναι τα οπτικά μέσα που προσελκύουν και μπορούν πραγματικά να «κολλήσουν» το κοινό σας. Πειραματιστείτε και δείτε πως κυλάει! Μέσω της κινούμενης εικόνας θα κάνετε τον θεατή να νιώσει ότι αποδίδει η έρευνα αγοράς του και θα τον βοηθήσετε να εμπεδώσει καλύτερα τα όσα επικοινωνείτε μέσω του βίντεο.

Bonus tips

  • Προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας σε τυχαία λεπτά της ώρας π.χ. 12.04, 18.46. Οι άνθρωποι κατά βάση τσεκάρουν τα social πριν μπουν σε μία συνάντηση ή ένα meeting!

 

  • Όσοι κάνουν retweet στις δημοσιεύσεις σας, ακολουθήστε τους. Έτσι οι followersθα πολλαπλασιαστούν.

 

  • Πριν από οποιαδήποτε κίνηση στο facebook διαβάστε ξανά και ξανά τους όρους χρήσης, καθώς ανά διαστήματα αλλάζουν και εσείς μπορεί να πιαστείτε «αδιάβαστοι».