Παράταση μέχρι τις 7 Ιουνίου παίρνει η κατάθεση των δεσμευτικών προτάσεων για την Εγνατία Οδό, σύμφωνα με το αναθεωρημένο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Οι λόγοι της παράτασης αποδίδονται σε σοβαρά προβλήματα που πρέπει πρώτα να επιλυθούν εκ μέρους της Εγνατίας ΑΕ και του Υπουργείου Υποδομών. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο αναθεωρημένο σχέδιο δεν περιλαμβάνεται ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του διαγωνισμού ο οποίος είχε ξεκινήσει προ έτους περίπου, ενώ οι βάσεις για την πώληση του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της χώρας είχαν μπει το 2012!
Στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την Εγνατία Οδό έχουν προκριθεί επτά κοινοπραξίες.
Όμως το επιχειρησιακό σχέδιο καταγράφει 13 σημαντικές εκκρεμότητες για να ολοκληρωθεί μια διαδικασία που είναι σε εξέλιξη εδώ και επτά χρόνια περίπου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι εκκρεμεί η έκδοση ΚΥΑ για τη λειτουργία των έτοιμων σταθμών διοδίων σε Ωραιόκαστρο, Ασπροβάλτα παρ’ ότι αυτή έπρεπε να είχε εκδοθεί εντός μιας εβδομάδας από την ολοκλήρωσή τους, τον Οκτώβριο και Νοέμβριο αντίστοιχα.
Εκκρεμεί η υποβολή των φακέλων για την αδειοδότηση των σηράγγων, η έκδοση των απαιτούμενων αδειών από το ΥΠΕΝ για την έναρξη των έργων στο σταθμό διοδίων Καβάλας, ενώ αγνοείται η νέα τιμολογιακή πολιτική διοδίων, καθώς η DG Move έχει εδώ και καιρό επιστρέψει πίσω την πρόταση του ΥΠΟΜΕΔΙ, το οποίο έχει αποστείλει καινούργια.
Ανάμεσα στις εκκρεμότητες είναι ο ακριβής υπολογισμός του κόστους βαριάς συντήρησης του οδικού άξονα .
Τα αμέσως επόμενα βήματα όπως περιγράφονται στον σχεδιασμό είναι:
1.Έναρξη κατασκευής μετωπικών και πλευρικών ΣΔ (Α’ τρίμηνο 2019)
2.Υποβολή όλων των φακέλων για την αδειοδότηση των σηράγγων(Φεβρουάριος2019)
3.Απελευθέρωση των εσόδων της Εγνατίας Οδού από το υφιστάμενο υπέρ της Τράπεζας Πειραιώς Ενέχυρο, πριν από την κατακύρωση του Διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ, ώστε ο Αυτοκινητόδρομος να μεταβιβαστεί ελεύθερος στον Παραχωρησιούχο