Μετά την Εγνατία, προς ιδιώτες οδεύει και η πύλη της χώρας προς την Ευρώπη!

Με την μέθοδο της… αξιοποίησης οδεύει σε ιδιώτες το δεύτερο μεγάλο έργο της Ηπείρου. Πρόκειται για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, στο οποίο τα δεκαπέντε τελευταία χρόνια επενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια για την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του. Παρά ταύτα, το λιμάνι περιλαμβάνεται στα πρώτα δέκα που οδεύουν προς ιδιώτες. Έτσι μετά την Εγνατία η οποία ως το καλοκαίρι θα έχει αποκρατικοποιηθεί, το λιμάνι γίνεται η άλλη σημαντικότερη υποδομή που παίρνει τον ίδιο δρόμο. Η πύλη της χώρας προς την Ευρώπη λοιπόν, όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε εδώ και δύο δεκαετίες το λιμάνι της Ηγουμενίτσας θα αλλάξει οριστικά καθεστώς.

Τα σχέδια των αρμόδιων υπουργείων είναι εξαιρετικά φιλόδοξα αφού συμπεριλαμβάνονται στη φράση «κάθε λιμάνι και αναπτυξιακός πόλος».

Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Οικονομικών, οι συναρμόδιοι υπουργοί ανέλυσαν τις μελέτες αξιολόγησης που ολοκλήρωσε το ΤΑΙΠΕΔ για κάθε ένα από τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Βόλου, Ραφήνας, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Πάτρας και Ηρακλείου, και εξέφρασαν την πολιτική βούληση της κυβέρνησης να προχωρήσει το Ταμείο στην επιλογή συμβούλου, προκειμένου να προκηρυχθούν διεθνείς διαγωνισμοί για την επιλογή επενδυτών και βέλτιστων τρόπων ανάπτυξης κάθε λιμανιού.

Με τον τρόπο αυτό, επισημαίνεται από το υπουργείο, κάθε λιμάνι θα καταστεί πόλος τοπικής ανάπτυξης, με πολλαπλά οφέλη σε επίπεδο επενδύσεων, δημιουργίας θέσεων εργασίας και αύξησης της εμπορικής κίνησης σε περιφερειακό επίπεδο.

Πολύ σημαντικά, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση, θα είναι και τα γενικότερα οφέλη για την Ελλάδα, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, με την αύξηση των δημοσίων εσόδων, όσο και σε γεωστρατηγικό επίπεδο, με την αύξηση του διεθνούς εμπορίου μέσω της χώρας μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ