Θα υπάρχει και χώρος για δρόμο ανάμεσα στους σταθμούς διοδίων… Σε συνολικά 38 προβλέπεται να ανέλθουν οι σταθμοί στην Εγνατία Οδόμε βάση τουλάχιστον τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας, Απόστολος Αντωνούδης.
“Πέρα από τους δέκα σταθμούς, που έχουμε προκηρύξει (σ.σ. επί συνόλου 18 προβλεπόμενων), το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενο άλλους 20 πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Στο σύνολο θα είναι 38. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα τρία λεπτά το χιλιόμετρο και θα φτάσει στα επτά λεπτά” σημείωσε ο κ.Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι “η καινούργια απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στον δρόμο, να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει τίμημα”.
Κατά τον κ.Αντωνούδη, στον σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και “μέχρι τον Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές”. Ο πρόεδρος της “Εγνατία οδός Α.Ε” αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι “στον νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε το δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή”.
Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμανε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί και να γίνονται συχνές ανανεώσεις με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. “Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, αν παραχωρηθεί για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο” επισήμανε ο κ. Αντωνούδης.
{jathumbnail off}