Όνειρο θα μείνει και μάλιστα για πολύ καιρό ακόμη η λειτουργία ηλεκτρονικών διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας κάτι που θα οδηγούσε στη χρέωση των οδηγών ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν. Το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως έγινε γνωστό, ακύρωσε τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει το Υπουργείο Υποδομών επί θητείας Χρήστου Σπίρτζη μετά από προσφυγή που είχε καταθέσει η μειοδότρια κοινοπραξία. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία θα ξεκινήσει από την αρχή, γεγονός που παρατείνει την λειτουργία των διοδίων όπως αυτή ισχύει σήμερα.
Όπως ανακοίνωσε πάντως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μέσα σε ένα εξάμηνο θα προχωρήσει ο ίδιος σε νέο διαγωνισμό πιο ολοκληρωμένο και αξιόπιστο λαμβάνοντας υπόψιν ό,τι αντίστοιχο ισχύει στις χώρες της ΕΕ.
Σύμφωνα με τον κ Καραμανλή τόσο αυτός ο διαγωνισμός όσο και ο διαγωνισμός για την προμήθεια 75Ο Αστικών λεωφορείων που ακυρώθηκε από την αρμόδια Αρχή και θα επαναπροκηρυχθεί, αλλά και η λύση που είχε επιλεγεί για το Σταθμό Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης “ήταν γονατογραφήματα”.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε παράλληλα ότι σε συνεργασία με τον συνάδελφο του υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη βρήκαν λύση για την διασυνδεσιμότητα όλων των διοδίων ώστε να χρησιμοποιείται το ίδιο e pas σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους συμπεριλαμβανομένης και της Αττικής Οδού.