Μείζονα ερωτήματα προκαλεί η απόφαση που υπογράφουν ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας και ο Υφυπουργός Νίκος Ταχιάος, με την οποία εγκρίνουν συμπληρωματική σύμβαση για την συντήρηση του δυτικού τομέα της Εγνατίας Οδού!
Μία συμπληρωματική σύμβαση που το ύψος της ανέρχεται στα 32,3 εκατομμύρια εκ των οποίων τα 14 αφορούν στο 2025 και τα 18 στο 2026!
Το ποσό αυτό προστίθεται στα 85 που προβλέπει η αρχική σύμβαση που είχε υπογραφεί στις αρχές του 2024 και στη βάση της οποίας εκτελείται σειρά εργασιών στον οδικό άξονα.
Ανάδοχος των έργων αυτών είναι η ΤΕΡΝΑ, η οποία ταυτόχρονα είναι και το εν αναμονή αφεντικό της Εγνατίας Οδού…
Από την σύμβαση παραχώρησης που έχει υπογραφεί από τον περασμένο Μάρτιο προβλέπεται ότι η ΤΕΡΝΑ θα προχωρήσει και στην βαριά συντήρηση της Εγνατίας Οδού.
Η παραχώρηση ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί με ευθύνη του δημοσίου, καθώς δεν έχει εκπληρώσει ακόμη τις υποχρεώσεις που προβλέπεται. Ανάμεσα σε αυτές είναι η πιστοποίηση των σηράγγων αλλά και η κατάργηση όλων των «ελευθέρας» από τα διόδια που είχαν θεσμοθετηθεί με διάφορες υπουργικές αποφάσεις.
Η παραχώρηση λοιπόν του οδικού άξονα στην ΤΕΡΝΑ καθυστερεί και όσο αυτό θα συνεχίζεται η ΤΕΡΝΑ θα συνεχίζει να συντηρεί τον οδικό άξονα, όχι όμως με δικά της χρήματα αλλά με χρήματα του ελληνικού δημοσίου..