«Η απόπειρα όσων ήθελαν την Εγνατία Οδό με τα γνωστά μετωπικά και πλευρικά διόδια της δεκαετίας του 60’, με στόχο να απομειώσουν την αξία της Παραχώρησης, να εγκλωβίσουν τη Χώρα σε ξεπερασμένα τεχνολογικά συστήματα χωρίς κανένα έλεγχο από το Ελληνικό Δημόσιο, να καταστρατηγήσουν τις αυτονόητες κοινωνικές πολιτικές για τα ΑμεΑ και τους Ανέργους, έλαβε οριστικό τέλος…»!
Τα παραπάνω αναφέρονταν σε ανακοίνωση του Υπουργού Υποδομών πριν από είκοσι ημέρες, σχετικά με τα διόδια της Εγνατίας Οδού.
Και πολλοί αναθάρρησαν πιστεύοντας πως όχι μόνο δεν θα πληρώσουν παραπάνω αλλά θα καταβάλλουν και μικρότερο αντίτιμο..
Και ήρθε η Κοινή Υπουργική Απόφαση για να αποκαλύψει την φωτιά που παίρνουν τα διόδια στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Το μοναδικό έργο που παρέμενε με δημόσιο χαρακτήρα..
Η παραχώρηση που αποφάσισαν οι πρώην και οι νυν – η πώληση ουσιαστικά της Εγνατίας σε ιδιώτες- δεν θα μπορούσε επ’ ουδενί να συνοδεύεται από φτηνά διόδια.
Κι ακριβαίνουν λοιπόν και οι σταθμοί γίνονται περισσότεροι..
Και στο τέλος θα μείνει ο Υπουργός να σιγοτραγουδά… «Άλλα θέλω κι άλλα κάνω..».. Στην περίπτωσή του δε θα μπορούσε να τροποποιηθεί ελαφρώς σε «άλλα λέω κι άλλα κάνω».