Άνω- κάτω τρεις Περιφέρειες για χάρη της Εγνατίας… Αδύνατη η χρήση της Κατάρας

siragga egnatia

Άνω- κάτω έχουν γίνει τρεις Περιφέρειες, που έλαβαν το ενημερωτικό έγγραφο της Εγνατίας ΑΕ για καθολικό κλείσιμο του κλάδου προς τα Ιωάννινα, από τις αρχές καλοκαιριού και για έξι μήνες τουλάχιστον.

Το έγγραφο, που αποκάλυψε το Epiruspost, στάλθηκε πριν λίγες ημέρες και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, μέχρι στιγμής από τις Περιφέρειες Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, δεν υπήρξε έγγραφη απάντηση, υπήρξαν όμως τηλεφωνικές επικοινωνίες με στελέχη της Εγνατίας ΑΕ.

Στις επικοινωνίες αυτές, τουλάχιστον σε αυτές που έγιναν από την Περιφέρεια Ηπείρου, έγινε σαφές ότι ούτε ο δρόμος της Κατάρας, ούτε η επαρχιακή Μηλιάς- Κρανιάς- Γρεβενών μπορούν να αντέξουν την κίνηση του καλοκαιριού.

Η παλιά εθνική Ιωαννίνων- Τρικάλων στο πέρασμα της Κατάρας έχει εγκαταλειφθεί από χρόνια, δεν υπάρχει συντήρηση, ενώ έχουν γίνει εκτεταμένες κλοπές σε στηθαία και φωτισμό.

Η επαρχιακή από την Μηλιά ως τα Γρεβενά που προ εικοσαετίας αποτέλεσε τμήμα της λειτουργικής Εγνατίας, δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της σημερινής κίνησης, ενώ είναι εξαιρετικά επικίνδυνο το πέρασμα στην Σάρα όπου σημειώνονται συνεχείς κατολισθήσεις.

«Δεν γίνεται να αποκλειστεί η Ήπειρος και μάλιστα μέσα στο καλοκαίρι» ήταν το μήνυμα που στάλθηκε στην Εγνατία ΑΕ.

Αντιπροτάθηκε η αμφιδρόμηση του ενός κλάδου με όσες δυσκολίες θα υπάρξει και από κάτι τέτοιο, το οποίο ωστόσο θεωρείται πολύ δύσκολο από την Εγνατία ΑΕ, λόγω του μεγάλου μήκους των σηράγγων.

Το θέμα αναμένεται να επανέλθει τις επόμενες ημέρες στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εγνατίας ΑΕ χωρίς να είναι καθόλου βέβαιο ότι θα αλλάξει ο σχεδιασμός.

Ένας σημαντικός λόγος είναι ότι η Εγνατία θέλει να επισπεύσει τις εργασίες συντήρησης στο τμήμα από την Παναγιά ως το Μέτσοβο που περιλαμβάνει και σήραγγες ώστε να ολοκληρωθεί η πιστοποίηση, προαπαιτούμενο για να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος στην ΤΕΡΝΑ.