Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα των φετινών ενδιάμεσων εκπτώσεων καθώς, σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, μια στις δύο επιχειρήσεις (το 47%) είχε λιγότερες πωλήσεις σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2016.
Για το 37% των επιχειρήσεων οι φετινές πωλήσεις, παρέμειναν στα ίδια επίπεδα και μόνο για μια στις δέκα εμπορικές επιχειρήσεις διαμορφώθηκε σε καλύτερο επίπεδο σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Στις φετινές ενδιάμεσες εκπτώσεις, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, συμετείχαν επτά στις δέκα επιχειρήσεις, με το 60% αυτών να έχει πραγματοποιήσει εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων που διαθέτουν στο κατάστημα.
Τα καταστήματα ένδυσης/υπόδησης εμφάνισαν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στις ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου 2017 (85%). Όσον αφορά στο ύψος των εκπτώσεων μία στις τρεις επιχειρήσεις επέλεξαν να πραγματοποιήσουν εκπτώσεις μεταξύ 11% – 20%, μία στις πέντε μεταξύ 21% – 40% και μία στις δέκα κινήθηκαν είτε σε χαμηλού επιπέδου εκπτώσεις 1% – 10%, είτε σε υψηλού επιπέδου, άνω του 40%.
Στον κλάδο της ένδυσης/υπόδησης η πλειονότητα των επιχειρήσεων, το 54%, πραγματοποίησε εκπτώσεις έως και 20%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού ανέρχεται στο 43%.
Ο κλάδος του οικιακού εξοπλισμού δέχθηκε τις μεγαλύτερες πιέσεις, δεδομένου ότι το 54% των επιχειρήσεων είχε μείωση στις πωλήσεις του σε σύγκριση με το 2016 και μόλις το 2% δήλωσε αύξηση.
{jathumbnail off}