Άρτα: Πως θα παραχωρούνται θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ

Στην τροποποίηση της κανονιστικής απόφασης για την διάθεση θέσεων στάθμευσης ΑμεΑ προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο της Άρτας.

Αφορμή για τις αλλαγές που αποφασίστηκαν ήταν ο μεγάλος αριθμός αιτήσεων που έχει κατατεθεί στις υπηρεσίες του Δήμου.

Έτσι κρίθηκε επιβεβλημένο το σύστημα παραχώρησης να τροποποιηθεί.

Συγκεκριμένα :

• Πέρα από τα μέχρι τώρα δικαιολογητικά οι δικαιούχοι θα πρέπει να προσκομίζουν έγγραφο πιστοποίησης Αναπηρίας ΚΕΠΑ με το οποίο θα επιβεβαιώνεται ότι η πάθηση του ανήκει στις δικαιούχους παθήσεις.

•Υπεύθυνη Δήλωση του ενδιαφερόμενου ότι ο ίδιος ή ο οδηγός του οχήματος δεν διαθέτει άλλη ιδιωτική ή σε κοινόχρηστο χώρο θέση στάθμευσης. Η υπεύθυνη δήλωση θα φέρει το γνήσιο της υπογραφής.

•Θα ενημερώνει το Δήμο για τυχόν μεταβολή των στοιχείων όπως αριθμός κυκλοφορίας οχήματος αλλαγή διεύθυνσης κλπ.

Η παραχώρηση θα ισχύει για τρία (3) έτη και σε περίπτωση λήξης της παραχώρησης ή του δελτίου στάθμευσης, ο ενδιαφερόμενος θα προβεί σε αίτηση ανανέωσης εντός ενός μηνός από τη λήξη.

Οι θέσεις στάθμευσης που θα διατίθενται για χρήση ΑμεΑ θα είναι το 5% των νόμιμων δημόσιων θέσεων στάθμευσης παρά τις οδούς.