Διώξεις συνδικαλιστών στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων

aioan ktel

Συνδικαλιστικές διώξεις στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων καταγγέλλει το σωματείο εργαζομένων βάζοντας στο κάδρο τις περικοπές δρομολογίων στα ορεινά χωριά αλλά και την Περιφέρεια Ηπείρου στην οποία έγιναν καταγγελίες αλλά σιώπησε.

Η ανακοίνωση του Σωματείου αναφέρει:

Στις 29/12/23 δύο συνάδελφοι συνδικαλιστές έλαβαν έγγραφο μέσω του οποίου ενημερωνόταν ότι από 1/1/24 θα εργάζονται με έδρα την Κόνιτσα.

Πρόκειται για τον Πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, Γ. Γραμματέα του Συνδικάτου εργαζομένων Μεταφορών Περιφέρειας Ηπείρου κ Ν. Κέρκυρας και Μέλους του Δ.Σ της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ), για τον οποίο δεν είναι άγνωστη η εμμονή της Διοίκησης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ στο πρόσωπο του, έχοντας ως σκοπό, να απαλλαγεί από αυτόν αφού για το θέμα της προηγούμενης παράνομης μετάθεσής του στην Κόνιτσα έχουν εκδοθεί όχι μία, αλλά τέσσερις δικαστικές αποφάσεις, που ορίζουν ως χώρο παροχής της εργασίας την έδρα της εταιρείας στα Ιωάννινα.

Για τον δεύτερο συνάδελφο ο οποίος έχει την ιδιότητα του Αντιπροέδρου του Σωματείου Εργαζομένων Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, η Διοίκηση της Εταιρείας επιφύλασσε για το τέλος του απερχόμενου έτους και τις αρχές της νέας χρονιάς μια εγγραφή ενημέρωση μέσω της οποίας του ανακοίνωσε, μετά από 22 συναπτά έτη κατά τα οποία εργάζεται στην έδρα της Εταιρείας στα Ιωάννινα την επαναφορά του στην Κόνιτσα, την οποία και “θεωρούν” ως τόπο παροχής της εργασίας του.

Γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τις δικαστικές αποφάσεις. Κανείς σεβασμός στην εργατική νομοθεσία η οποία απαγορεύει την μετάθεση Συνδικαλιστικού στελέχους.

Θύματα αυτών των αποφάσεων της Διοίκησης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και οι κάτοικοι και επισκέπτες των ακριτικών χωριών της Δήμου Κόνιτσας, αφού όπως πληροφορούμαστε έχει διακόψει τα δρομολόγια από και προς αυτά επικαλούμενη προς διάφορους φορείς «αδυναμία εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου λόγω άρνησης του ενός οδηγού που εργάζεται στην Εταιρεία», με αποτέλεσμα οι κάτοικοι των χωριών να αδυνατούν να επικοινωνήσουν με υπηρεσίες ακόμη και για εφοδιασμό με αγαθά πρώτης ανάγκης.

Δεν λέει όμως η Διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων την αλήθεια και το πώς έχει διαμορφωθεί η υπάρχουσα κατάσταση.

Δεν λέει ότι δεκάδες οδηγοί -ιδιοκτήτες καθημερινά και για αρκετές ημέρες του μήνα, τελούν σε καθεστώς “άνευ υπηρεσίας”. Ότι οι ίδιοι ζητούν να εργάζονται με καθεστώς πλήρους απασχόλησης και ότι κάλλιστα θα μπορούσαν αυτοί να εκτελούν δρομολόγια στην Κόνιτσα.

Δεν λέει ότι στην κατοχή της βρίσκονται συνολικά έξι λεωφορεία τα οποία εκτελούν δρομολόγια καθημερινά με άλλους οδηγούς και ότι ο Πρόεδρος του Σωματείου εκτελούσε καθημερινά δρομολόγια σε 65 χωριά των Ιωαννίνων εβδομαδιαίως.

Δεν λέει ότι ο οδηγός που απασχολούσε μέχρι πριν λίγες ημέρες στην Κόνιτσα, ήταν με μηνιαία σύμβαση ορισμένου χρόνου η οποία δεν ανανεώθηκε και η λήξη της ήταν γνωστή σε αυτούς.

Δεν λέει ότι μέχρι και σήμερα η Συγκοινωνία στην Ελλάδα παραμένει “μονοπώλιο” και την ασκούν τα ΚΤΕΛ, καθώς η εκτέλεση των εν λόγω δρομολογίων αποτελεί υποχρέωση του «Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων».

Η Περιφέρεια Ηπείρου παρά τις καταγγελίες της Ομοσπονδίας μας, αλλά και των τοπικών Συνδικαλιστικών φορέων μας κατά το παρελθόν για παραβάσεις του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, επέλεξε να σωπάσει.

Ως εποπτεύουσα αρχή για το Συγκοινωνιακό έργο, και με δεδομένο ότι έχουν διακοπεί τα δρομολόγια από και προς τα χωριά της Κόνιτσας θα επιλέξει το δρόμο της σιωπής και πάλι;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ