Λόγοι καθαρά οικονομικοί είναι αυτοί που οδηγούν στο κουτσούρεμα του άξονα Κεντρικής Ελλάδας και τα κονδύλια που έχουν προγραμματιστεί να δεσμευτούν κατά τη νέα προγραμματική περίοδο δεν επαρκούν για το τμήμα από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία.
Οι δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών για ολοκλήρωση του τμήματος αυτού σκοντάφτουν στα οικονομικά και ήδη εκφράζονται σοβαροί φόβοι ή για οριστική ματαίωσή του ή για αφαίμαξη κονδυλίων από τα Περιφερειακά Προγράμματα.
Ενδεικτική ήταν η δήλωση που έκανε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης και στην οποία τόνισε:
“Καταλαβαίνω – τόνισε- τις δυσκολίες στην επανεκκίνηση των νέων αυτοκινητόδρομων. Παρατηρείτε ότι εδώ στην περιοχή μας δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη εργασίες. Νομίζω πως η υλοποίηση της σύνδεσης του Ε-65 με την Εγνατία Οδό είναι περισσότερο οικονομικό πρόβλημα. Εμείς ως Ηπειρώτες, καθώς επίσης η Θεσσαλία, η Στερεά Ελλάδα και η Δυτική Μακεδονία θεωρούμε πρώτιστης προτεραιότητας τη σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με την Εγνατία Οδό. Η νέα μελέτη, αν θα υλοποιηθεί, δεν θα γίνει γιατί υπάρχουν προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως είχε ειπωθεί, αλλά λόγω κόστους. Ως Περιφερειάρχης Ηπείρου απαιτώ άμεσα να προωθηθούν οι διαδικασίες σύνδεσης Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός”.