Ξεπέρασε τον ένα χρόνο παραμονής στα συρτάρια του υπουργείου Υποδομών το νομοσχέδιο «Ιδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών».
Το κείμενο του σχεδίου νόμου τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο του 2016, που ολοκληρώθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου του ίδιου χρόνου.
Εχουν περάσει 13 μήνες και το νομοσχέδιο, που στόχο είχε την επιτάχυνση και απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης και λειτουργίας των υδατοδρομίων για την άμεση ανάπτυξη του κλάδου, παραμένει σε κάποιο υπουργικό γραφείο, με τον δρόμο προς τη Βουλή να διαφαίνεται μακρύς.
Μέχρι σήμερα έχουν αδειοδοτηθεί μόλις τρία υδατοδρόμια στα λιμάνια Κέρκυρας, Παξών και Πάτρας, ενώ εκκρεμούν οι αιτήσεις για αδειοδότηση άλλων 20 υδατοδρομίων.
Κοντά στην πολυπόθητη αδειοδότηση φαίνεται ότι βρίσκονται τέσσερα υδατοδρόμια (Θεσσαλονίκης, Ιου, Ηρακλείου και Πύλου) οι φάκελοι των οποίων έχουν αξιολογηθεί από την ΥΠΑ, που με τη σειρά της επεξεργάζεται την αποστολή σχετικής γνωμάτευσης στη διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών.
H τύχη του υδατοδρομίου Ιωαννίνων, για το οποίο οι πρώτες συζητήσεις είχαν ξεκινήσει εδώ και μία πενταετία παραμένει προς το παρόν άγνωστη.. Άλλωστε οι ελπίδες είχαν επικεντρωθεί στο νομοσχέδιο, το οποίο θα αποσαφήνιζε ζητήματα που αφορούν στην αδειοδότηση όταν πρόκειται για λίμνες.
{jathumbnail off}