Ένταξη του μεγάλου δακτυλίου με τις εκκρεμότητες για το επίχωμα

Στην αποδοχή ένταξης της ολοκλήρωσης του μεγάλου δακτυλίου των Ιωαννίνων στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Ηπείρου προχώρησε η Δημοτική Επιτροπή με τις σημαντικές εκκρεμότητες όμως να παραμένουν.

Και οι εκκρεμότητες αφορούν στην τροποποίηση της μελέτης την οποία επιδιώκει ο Δήμος για το τμήμα στο Πανηπειρωτικό, γεγονός που επιφέρει αύξηση στο κόστος κατασκευής κατά 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ο αντιδήμαρχος έργων Κωνσταντίνος Γκόγκος ενημερώνοντας τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής ανέφερε ότι στην διάρκεια του καλοκαιριού υπήρξε επιβράδυνση των εργασιών όμως θα συνεχιστούν με πιο εντατικούς ρυθμούς.

Ωστόσο μένει ανοιχτό το ζήτημα της τροποποίησης της μελέτης καθώς η Περιφέρεια Ηπείρου, μέσω της Διαχειριστικής Αρχής, έχει αναθέσει δική της μελέτη για να τεκμηριώσει την ανάγκη της χαλικοπασάλωσης.

Ο αντιδήμαρχος από την πλευρά του ανέφερε ότι η τροποποιημένη μελέτη θα αποσταλεί στο επόμενο τεχνικό συμβούλιο ενώ ότι άλλο υπάρχει συζητείται σε επίπεδο Δημάρχου και Περιφερειάρχη.

Ο Γιώργος Αρλέτος, εκ μέρους της αντιπολίτευσης, θύμισε ότι η λύση για το ελαφρύ επίχωμα είχε παρουσιαστεί ως καινοτόμα κατά την παρουσίαση της μελέτης.

Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος είχε στείλει ήδη μήνυμα αναφέροντας ότι κύριος του έργου είναι ο Δήμος και δεν μπορεί να λαμβάνονται αποφάσεις ερήμην του.

Η νέα απόφαση ένταξης πάντως αφορά στο έργο ως είχε μελετηθεί και ενταχθεί αρχικά και όχι με την τροποποίηση για το επίχωμα.

Ο προϋπολογισμός του μεγάλου δακτυλίου ανέρχεται στα 27 εκατομμύρια.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά το οδικό δίκτυο το οποίο ξεκινά από τον ήδη κατασκευασμένο ισόπεδο κυκλικό κόμβο στην συμβολή της λεωφόρου Γεννηματά με την οδό Βογιάνου και καταλήγει στην συμβολή της οδού πρόσβασης προς το Πανηπειρωτικό στάδιο με την οδό  Ιωαννίνων του Δημοτικού διαμερίσματος Ανατολής.

Το συνολικό μήκος ανέρχεται σε 4.360,00m περίπου.

Το έργο περιλαμβάνει την δημιουργία 7 σύγχρονων ισόπεδων κυκλικών κόμβων (roundabouts), καθώς και παράπλευρων και κάθετων οδών, ώστε να επιτυγχάνεται η ασφαλής σύνδεση και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών.

Επίσης σε τμήμα του έργου θα κατασκευαστεί διαδρομή αναψυχής με πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο που θα συνδέσει την περιοχή με το παραλίμνιο μέτωπο και τον υφιστάμενο πεζόδρομο- ποδηλατόδρομο.