Φρένο και στα έργα ΣΔΙΤ..

taxiaos

Φρένο και στα έργα υποδομών μέσω σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.. Είναι το μοντέλο που περίμενε η Ήπειρος –θεωρητικά πάντα αφού οικονομικοτεχνική μελέτη δεν υφίσταται- προκειμένου να χρηματοδοτηθούν δρόμοι όπως η σύνδεση Ιόνιας- Πρέβεζας, η παραλιακή και δρόμος από την Ηγουμενίτσα στο Μαυρομάτι.

Ο Υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος (λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν) ήταν αυτός που αναφέρθηκε στους περιορισμούς που επιβάλλονται στα ΣΔΙΤ λόγω του ΑΕΠ, επισημαίνοντας ότι το οικονομικό μοντέλο που υιοθετείται πρέπει να βασίζεται σε υπεύθυνη αξιολόγηση της δημοσιονομικής δυνατότητας της χώρας.

«Μπορεί μια υπεύθυνη κυβέρνηση να μεταθέσει τις ανάγκες του σήμερα σε επόμενες γενιές τόσο εύκολα, χωρίς να είναι σίγουρη ότι το ΑΕΠ το οποίο θα πρέπει να βαίνει συνέχεια αυξανόμενο, θα έχει αυτή τη ροή που χρειάζεται, πολλώ δε μάλλον, όταν έχει να εξυπηρετήσει ένα ακόμα μεγάλο δημόσιο χρέος;», πρόσθεσε, περιγράφοντας τον κανόνα που διέπει τις επιλογές της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη που εκτελεί ήδη ένα θηριώδες πρόγραμμα, αλλά διατηρεί πάντα το μέτρο που επιβάλλεται. Σύμφωνα με τον ίδιο..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ