“Ραντεβού” στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη έδωσαν δύο Έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι πριν από λίγες ημέρες εγκαινίασαν το κατάστημα GFG bakery (Greek from Greece). Πρόκειται για τους κ.κ. Γιάννη Χήτο, και Γιώργο Δρόσο, οι οποίοι αν και προέρχονται από τελείως διαφορετικούς κλάδους του ελληνικού επιχειρείν και αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα ελληνικό αρτοποιείο.
Όπως λέει στο Capita.gr ο κ. Γιάννης Χήτος, γνωστός μεταξύ των άλλων και για την αναβίωση του brand fix, το 80-90% των προϊόντων που πωλούνται μέσω του συγκεκριμένου καταστήματος προέρχονται από την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον ίδιο το δεύτερο κατάστημα GFG πρόκειται να ανοίξει μέσα στο έτος και θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Wall Street, ενώ η επένδυση για το κάθε κατάστημα εκτιμάται στο 1,5 εκατ. ευρώ. Σε αυτό το νέο επιχειρηματικό βήμα μαζί με την επιχειρηματία Γιάννη Χήτο είναι ο Γιώργος Δρόσος, ο οποίος έχει μεγαλύτερη “έκθεση” στον χώρο της μαζικής εστίασης σε σχέση με τους υπόλοιπους συνεταίρους του (αναπτύσσει καταστήματα όπως ChillBox, Goody’s, κ.α.), ενώ έχει αναλάβει τη διαχείριση για την Ελλάδα της φίρμας δανέζικων επίπλων Bo Concept.
Ο κ. Χήτος εκτός από αυτή την επενδυτική του προσπάθεια στη Νέα Υόρκη, πρόσφατα “άνοιξε” μαζί με τον Βασίλη Ανδρικόπουλο στενό του συνεργάτη στη Fix και στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία και τον Βασίλη Στασινούλια πρώην CEO της Carrefour, το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ Yoda.gr, οι πωλήσεις του οποίου κινούνται με βάση τον σχεδιασμό, όπως λέει ο κ. Χήτος στο Capital.gr. Στόχος είναι το yoda.gr, (σ.σ. η επένδυση για τη δημιουργία του άγγιξε το μισό εκατομμύριο ευρώ), να κατακτήσει μερίδιο 30% σε βάθος τριετίας στην αγορά του οnline super market, η οποία σήμερα αποτιμάται στα 30-40 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τους πλέον αισιόδοξους υπολογισμούς.
Το yoda.gr, δεν αναπτύσσεται με το μοντέλο των διεθνών παικτών, αλλά ακολουθεί το μοντέλο στο οποίο στηρίζονται κάποια εγχώρια online super market. Δηλαδή συνεργάζεται με αλυσίδα σούπερ μάρκετ, εν προκείμενω με την αλυσίδα Bazaar του Δήμου Βερούκα για την προμήθεια προϊόντων και τη διατήρηση αποθήκης αλλά και με τη μεταφορική εταιρεία ΑΛΠΑ Logistics (και όχι Alpha όπως εκ παραδρομής αναφερόταν αρχικά) για τη διανομή των παραγγελιών προς τους πελάτες. Μέσω της συνεργασίας με το Bazaar, που είναι μέλος του ΕΛΟΜΑΣ, το Yoda.gr διαθέτει εκτός από επώνυμα προϊόντα και 1.200 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, σε μια προσπάθεια να “πιάσει” και τους πελάτες που αναζητούν φθηνότερες λύσεις. Παράλληλα εκτός από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η Yoda.gr παίζει και το “χαρτί” των προσφορών, της παροχής μπόνους πόντων, αλλά και επιπλέον εκπτώσεων σε επαγγελματίες.
ΠΗΓΗ: capital.gr
{jathumbnail off}