Σε γεφύρι της Άρτας εξελίσσεται η μελέτη σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με την Πρέβεζα. Την ώρα που οι συζητήσεις επικεντρώνονται στον τρόπο που θα εκτελεστεί το έργο, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η μελέτη δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη παρότι η εκπόνησή της ξεκίνησε το 2008 και έχουν δαπανηθεί μέχρι τώρα αρκετά χρήματα. Δέκα ολόκληρα χρόνια οδηγείται από παράταση σε παράταση με την τελευταία να μεταθέτει την αποπεράτωσή της στον Ιούνιο του 2019!!!
Την σχετική απόφαση υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Δέδες και σύμφωνα με το σκεπτικό η παράταση δόθηκε καθώς υπήρξε σημαντική καθυστέρηση και κατά την ολοκλήρωση του ελέγχου υποβληθέντων σταδίων μελετών και κατά τη διαδικασία έκδοσης της Απόφασης Τροποποίησης από το τμήμα Καμπή έως κόμβο Λιμποχοβίτη.
Επίσης εκκρεμεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση για το ίδιο τμήμα.
Η συγκεκριμένη μελέτη περιλαμβάνει το τμήμα της οδού από την Φιλιππιάδα μέχρι την περιοχή της πόλης της Πρέβεζας μήκους 37,80 χιλιομέτρων περίπου και τη βελτίωση της υφιστάμενης οδού από τον Αρχάγγελο έως την Εθνική οδό Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας, μήκους οκτώ χιλιομέτρων.
Στις 24 Νοεμβρίου 2008, ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπογράφει την απόφαση για την ανάθεση της μελέτης με τίτλο «Μελέτη Οδού Σύνδεσης Πόλης Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό».
Στις 11 Φεβρουαρίου του 2009 υπογράφεται η σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία. Το κόστος της μελέτης ανέρχεται στα 4,4 εκατομμύρια και ο χρόνος για την ολοκλήρωσή της ορίζεται στους 18 μήνες!!!
Από το 2011 και μέχρι τώρα, η μελέτη για την οδική σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, οδηγείται από παράταση σε παράταση, με ευθύνη όχι μόνο όσων την εκπονούν αλλά και εκείνων που αναθέτουν και εποπτεύουν!