Όταν τον Ιανουάριο του 2023 ξεκινούσε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς, χωρίς να έχει προηγηθεί η ένταξη του έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, η επίσημη δικαιολογία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών ήταν ότι έτσι θα κερδηθεί χρόνος..
Την ίδια δικαιολογία επαναλάμβαναν με μεγαλύτερη ευκολία οι τοπικές αρχές… Είκοσι δύο μήνες μετά την πρώτη διαγωνιστική απόπειρα και έντεκα μήνες μετά την ολόκληρη του διαγωνισμού, η υπογραφή της σύμβασης που θα σημάνει και την έναρξη του έργου δεν έχει γίνει..
Όσοι πίστευαν ότι θα κερδηθεί χρόνος διαψεύστηκαν από τους δύο άκυρους διαγωνισμούς, από την καθυστέρηση που ακολούθησε για την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ και από την καθυστέρηση που παρατηρείται για την υπογραφή της σύμβασης..
Τον Σεπτέμβριο είχε τοποθετήσει την υπογραφή αυτή ο Υπουργός Υποδομών όταν παρουσίασε, τον Ιούνιο, το έργο στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Ο Σεπτέμβριος παρήλθε, όπως και ο Οκτώβριος..
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός για την κατάθεση της σύμβασης της Βουλής κάτι που πρέπει να προηγηθεί της υπογραφής.
Με δεδομένες και τις δημοσιονομικές δεσμεύσεις της χώρας όπως και το όριο πληρωμών που πρέπει να τηρείται μάλλον είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξει υπογραφή εντός του τρέχοντος έτους.
Σε κάθε περίπτωση έναρξη των εργασιών θα πρέπει να αναμένεται εντός της νέας χρονιάς και από τότε θα μετρούν και οι 54 μήνες που ορίζονται για την ολοκλήρωσή του έργου.