Και μετά το Άκτιο….τι;

aktio amvrakia

Σε λίγους μήνες η Αμβρακία Οδός θα έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία. Η Πρέβεζα μέσω αυτής θα συνδεθεί με την Ιόνια, όμως θα συνεχίσει να συνδέεται με τα Γιάννινα από το υφιστάμενο δίκτυο των προηγούμενων δεκαετιών. Θα συνεχίσει να συνδέεται με την Ηγουμενίτσα από την υφιστάμενη παραλιακή, που είναι εγκαταλειμμένη από το κράτος και «απολαμβάνει» περιστασιακές βελτιώσεις από την Περιφέρεια Ηπείρου.

Η Αμβρακία Οδός λοιπόν ολοκληρώνεται.

Και μετά το Άκτιο θα συναντά το… χάος!

Μέχρι σήμερα δεν υπήρξε κανένας προγραμματισμός ούτε από την Περιφέρεια Ηπείρου αλλά ούτε και από το Υπουργείο Υποδομών για την επέκταση του άξονα αυτού ως τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Ούτε δύσκολο είναι, ούτε ακατόρθωτο..

Με τον τρόπο αυτό, θα υπήρχε ένα σύγχρονο και κυρίως ασφαλές οδικό δίκτυο στα παράλια της Ηπείρου, όπου και η κατεξοχήν τουριστική, θα συνδεόταν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας –πύλη της χώρας- και θα μπορούσε να επεκταθεί ως τα ελληνοαλβανικά σύνορα δημιουργώντας έναν πραγματικό διάδρομο σύνδεσης με τα Βαλκάνια.

Κανένας τέτοιος σχεδιασμός δεν έγινε έγκαιρα.

Κανένα τέτοιο αίτημα δεν τέθηκε ποτέ στο κεντρικό κράτος και την Κυβέρνηση.

Αντ’ αυτού η Ήπειρος επιμένει σε σχέδια του ποδαριού για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια και χωρίς καμία χρηματοδοτική πρόβλεψη.

Αποδέχθηκε σε επίπεδο σχεδιασμού δύο κουτσουρεμένους άξονες προς τα σύνορα, έναν προς Κακαβιά για τον οποίο καρκινοβατεί ο διαγωνισμός και έναν από το λιμάνι προς το Μαυρομάτι που μελετάται από την Εγνατία.

Η λύση των μπαλωμάτων που έχει επιλεγεί μέχρι σήμερα δεν μπορεί να αποτελεί λύση για την Ήπειρο της επόμενης δεκαετίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ