Εκτός πλάνου του Υπουργείου Υποδομών βρίσκεται η Ήπειρος και τα μεγάλα έργα της περιοχής.
Η συνάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με τον Πρωθυπουργό και όσα επισήμως ανακοινώθηκαν μετά την ολοκλήρωσή της δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας για δρομολόγηση λύσεων τόσο στην μεγάλη εκκρεμότητα επέκτασης της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά όσο και για την οδική σύνδεση της Πρέβεζας.
Η Ήπειρος στην μακροσκελή ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε κατά σημείο…
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα βήματα που έχουν γίνει για τη δρομολόγηση και υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομών, όπως το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι, ο αυτοκινητόδρομος Ε65 και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
Μία από τις κύριες προτεραιότητες του Υπουργείου ήταν το ξεμπλοκάρισμα αναπτυξιακών έργων και ιδιωτικοποιήσεων, όπου τα προηγούμενα χρόνια παρατηρούνταν καθυστερήσεις, με συνέπεια να παρατείνεται η ταλαιπωρία των πολιτών και η οικονομική επιβάρυνση του κράτους.
Έργα οδικής εμβέλειας (οδικά και σιδηροδρομικά) που αποτελούν προτεραιότητες για το 2020 είναι: Πάτρα – Πύργος, Ε65, ΒΟΑΚ, Αναβάθμιση Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, Αεροδρόμιο Καστελίου, Κατασκευή σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδας, Ολοκλήρωση σιδηροδρομικής σύνδεσης Νοτίου Ελλάδας με Βόρεια Ελλάδα.
Εκ των πραγμάτων λοιπόν στην Ήπειρο δεν θα πρέπει να περιμένουμε πολλά… Ούτε και λίγα!