Κίνδυνος να μείνει «κουρεμένος» ο άξονας Ε65

DROMOS GEFYRA

DROMOS GEFYRA

Σοβαρά ερωτήματα για τα περιθώρια ολοκλήρωσης του Ε-65 εγείρονται το τελευταίο διάστημα και δεν είναι λίγοι εκείνοι που φοβούνται πως θα μείνει ένα «κουρεμένο» έργο χωρίς τη νότια και τη βόρεια, αυτή με την Εγνατία, σύνδεσή του.

Η κατασκευή των δύο τμημάτων του αυτοκινητόδρομου θα προχωρήσει μόνο αν η παραχωρησιούχος εταιρία συμφωνήσει στο νέο μοντέλο που προτείνει η Κυβέρνηση, όπως προκύπτει από την απάντηση που έδωσε στη βουλή ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

« Το βόρειο και το νότιο τμήμα, θα συνεχίσει αν οι παραχωρησιούχοι συμφωνήσουν στο μοντέλο των παραχωρήσεων και στις αρχές που βάζουμε, αν μέσα στον υπολογισμό των διοδίων δεν είναι μόνο ένα τεχνοκρατικό στείρο μοντέλο, αλλά είναι και συντελεστές που λαμβάνουν υπόψη τους την κοινωνία, την οικονομική κατάσταση, όταν μπορέσουν να περάσουν οι ΑΜΕΑ ελεύθερα, όταν μπορέσουν να έχουν ελεύθερη πρόσβαση οι περιοχές που δεν έχουν ασφαλή εναλλακτική όδευση κ.ο.κ. », ανέφερε ο υπουργός.

Ο κ. Σπίρτζης ήταν πολύ καυστικός αναφερόμενος στον τρόπο που επέλεξε η προηγούμενη Κυβέρνηση να προχωρήσει τον Ε65, ακρωτηριάζοντας τον και κατασκευάζοντας μόνο το μεσαίο τμήμα από την Ξυνιάδα μέχρι τα Τρίκαλα.

Η πρόοδος στο έργο έχει φτάσει στο 57,24% και όπως φαίνεται πάμε ολοταχώς για αίτηση παράτασης ολοκλήρωσης του έργου κατά τουλάχιστον ένα έτος. Αυτή η εξέλιξη είναι απολύτως φυσιολογική αν σκεφτεί κανείς ότι τα εργοτάξια άρχισαν να εργάζονται συστηματικά από τον Μάρτιο του 2014 και από το 17% έφτασαν στον 57,24% σε περίπου 15 μήνες.

Με αυτή την ταχύτητα η ολοκλήρωση του Ε65 υπολογίζεται περίπου στο τέλος του 2016.

{jathumbnail off}