Μετά από πολύμηνη διακοπή των εργασιών, ο οδικός άξονας που συνδέει τα Τζουμέρκα με την Ιόνια Οδό ξεμπλόκαρε και πήρε και πάλι μπρος.
Από το Δασαρχείο δόθηκαν οι οριστικές εγκρίσεις ενώ η Αποκεντρωμένη ενέκρινε τις τροποποιήσεις της περιβαλλοντικής μελέτης του έργου ώστε να καλυφθούν οι μικρές αλλαγές στην αλλαγή χάραξης λόγω κατολισθητικών φαινομένων.
Με τις εγκρίσεις αυτές πήρε τέλος η στασιμότητα αρκετών μηνών που έχει οδηγήσει το έργο εκτός αρχικού χρονοδιαγράμματος. Με βάση τα σημερινά δεδομένα η ολοκλήρωση των εργασιών αναμένεται ως το τέλος Οκτωβρίου, στα περιθώρια δηλαδή του τρέχοντος ΕΣΠΑ κι αυτό πλέον είναι το μεγάλο στοίχημα τόσο για τον ανάδοχο όσο και για την Περιφέρεια Ηπείρου που είναι ο τελικός δικαιούχος.
Το έργο έχει προυπολογισμό 12,4 εκατομμύρια και είναι απ΄αυτά που παρουσιάζουν ικανοποιητικούς δείκτες απορρόφησης καθώς αυτοί ξεπερνούν το 76%.
Είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ τον Οκτώβριο του 2016 και δημοπρατήθηκε μετά από 11 μήνες, τον Νοέμβριο του 2017. Συμβασιοποιήθηκε το 2018 οπότε και ξεκίνησαν οι εργασίες.
Το βασικό αντικείμενο του έργου είναι ο κύριος οδικός άξονας σύνδεσης, του ΑΚ Τερόβου της Ιόνιας Οδού (επί της 7ης Επαρχιακής Οδού Ιωαννίνων – Πηγαδιών) με την 2η Επαρχιακή Οδό Ιωαννίνων – Γέφυρα Πλάκας με συνολικό μήκος 9,809.27m, που αποτελεί σχεδόν καθολικά νέα χάραξη και όχι βελτίωση κάποιας προϋφιστάμενης οδού.