Το «ψαλίδισμα» που ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια στους υπό σχεδιασμό οδικούς άξονες της Ηπείρου δεν έχει σταματημό!!! Ξεκίνησε με τον δρόμο Ιωαννίνων- Κακαβιάς όπου από τετράιχνος μετατράπηκε σε τρίιχνο, συνεχίστηκε στην μόνιμα υπό μελέτη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό και ολοκληρώνεται με τον οδικό άξονα από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μέχρι το Μαυρομάτι.
Λιμάνι- Μαυρομάτι λοιπόν οριστικά τρίιχνο και με τη… σφραγίδα των Δημοτικών Συμβουλίων Ηγουμενίτσας και Φιλιατών.
Έτσι η Ήπειρος θα έχει μία ακόμη πανελλήνια πρωτοτυπία… Αν και όταν κατασκευαστούν, θα έχει δύο οδικούς άξονες που θα συνδέουν τις κεντρικές αρτηρίες με τα ελληνοαλβανικά σύνορα, αλλά κανένας από τους δύο δεν θα έχει τα χαρακτηριστικά σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.
Οι φορείς του Νομού Ιωαννίνων, Περιφέρεια, Δήμοι και βουλευτές δέχθηκαν αδιαμαρτύρητα το «κούρεμα» του δρόμου προς την Κακαβιά.
Και δρόμος επιστροφής μετά τη συναίνεσή τους δεν υπήρξε.
Στην περίπτωση του οδικού άξονα από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μέχρι το Μαυρομάτι, όπου ο δρόμος είναι στο στάδιο της μελέτης, υπήρξαν περιθώρια να γίνει ένας σωστός δρόμος, ένας τετράιχνος δρόμος.
Όμως το… τρένο χάθηκε.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Ηγουμενίτσας, σε μία συνεδρίαση με διαδικασίες fast track, έδωσε θετική γνωμοδότηση για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και εξέφρασε την… ευχή ή και επιθυμία να γίνει τετράιχνος!!!
Οπότε οι ευχές πηγαίνουν στον κάλαθο των αχρήστων και η θετική γνωμοδότηση ήταν αυτή που χρειαζόταν ώστε η Εγνατία ΑΕ να προχωρήσει στα επόμενα στάδια.
Σημειώνεται ότι θετική γνωμοδότηση για την ΜΠΕ έδωσε και ο Δήμος Φιλιατών.